- 335 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Neyim? Nerdeyim? Nasılım?
Galiba artık kalbim eskisi kadar temiz değil gel diye dua ediyorum gelmiyorsun. Önceden seni düşünürdüm ve ilk hiç gitmedigin hep varoldugun ruhuma sonra kapıma gelirdin.
Ah sevgili geç kalma ne olur bu defa gel gitme. Bu aşk gebe ya sevda doğacak ya ayrılık . Yanımdayken bile özlüyorum seni ayrılık doğarsa nasıl alışırım yokluguna. Biliyorsun sen benim en büyük cesaretim ve en büyük korkumsun.
Sevgilim değilsin ama en büyük sevdamsın.
En güzel anılarım en heyecanlı duygularım. İliklerime dolan aşksın sen. Cansın bu bedende. Sevdasın bu deli yürekte. Zamanımın tamamısın. Ahhh çocuk yanım, başımdaki kavak yellerim , en sevdiğim ,en güvendiğim deli yanım.
Söyle bir bakıyorum da gözlerin diyorum hep çocuksu masum bakıyor ruhun hep deli dolu sen hiç büyüme olur mu ? Hep benim masum komik ve bir o kadar aşık adamım ol.
Vav gibi olmak istiyorum biliyor musun ? Senin yanında. Sırtımı sana yaslayıp teninin sıcaklığında uyuyup en güzel rüyaları görmek istiyorum. Sende elif gibi dimdik dur istiyorum ne kadar yaslanırsam yaslanıyım hiç yıkılma ,eğilme ,bükülme istiyorum. Bazen hiç çıkmadığın aklıma daha çok kazınıyorsun mıh gibi çakıldıkça çakılıyorsun. Kalbim göğüsüme sığmaz oluyor o an. Sanki.. sanki nefes alamıyorum yutkunamıyorum ellerim terliyor bedenim kımıldamıyor yerinden. Kanımın damarlarımdan nasıl hızla aktığını hissediyorum adeta. İşte diyorum kendi kendime beni ben yapanım yine hücrelerime hükmediyor.
Özlüyorum seni çarçabuk. İnan bu hissettiklerim bir kor gibi yanıyor yüreğimde sevginin aşkın saygının hatta sevdanın da ötesindesin bende. Bir annenin evladına olan sevgisinden bir evladın anaya duyduğu sevgiden daha büyük ne olabilir diyorum. O sıra kalbim hemen hatırlatıyor bana benim sana olan sevgimi.
Bütün şairler , besteciler, yazarlar hepsi ve daha saymayı akıl edemediklerim hep seni anlatıyor sanki benimle beraber. Gökyüzünden düşen her damla sevdamın destekçisi ve habercisi aslında. Aklıma ne geldi bak koskoca dünyayı ,yağmurları ,gökyüzünü ,şairleri ,şiirleri ,yazarları ,satırları ,besteleri ,melodileri hepsi koydum bir kenara o kocaman yüreğinde ne kadar yere sahibim acaba? Ben sende neyim ? Nerdeyim? ve nasılım?
05.10.2020
İlknur Yıldırım
13:24
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.