- 261 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Canlanan Travma
Merhaba Benliğim, uzun zaman olmuştu baş başa kalmayalı...
Ne çok şey değiştiğini düşünmüştük mutlu olduğumuzu mesela. Yaklaşık 4 yıl olmuştu farklı bir yaşamı seçeli. Beyin kütüphaneme attığım o travmayı ön raflara getirene kadar mutlu sandığım ruhum aslında ne kadar körelmiş; yazamaz, okuyamaz ve düşünemez olmuş. Yüzleşmekten korktuğum o günleri nasıl hatırlayamazdım nasıl bir anda silmiştim hiç yaşanmamış gibi. O korkak küçük kızın kimsesi yokken insanlara güçlü görünme çabası nedendi? Birilerinin sevgisine ilgisine açlık yalnız kalmaktan korkmak ne kadar çocukça ve ben hala çocuğum. Ufacık bir anla kendime kurduğum bu kumdan kalemi başıma yıktım ellerimle. Beynimin içerisinde dönen bu dolap tekrar tekrar başa sarıyor.
Babasız büyümüş bu çocuğun gerçekten sevildiğini hissetmesi komik olurdu. Başına gelen her şeyin bundan olduğunu bile bile yapamazdı ki. İç dünyamın karmaşıklığı arasında tekrardan sıkışıp kalmayı istemezdim. Serçe tüyünden mutluluklarım yeni çıkan fırtınanın kurbanıydı artık.
Duşa kabin alanında sıcak su ile arınmaya çalışmak mı? Güldürme beni. Parmakların sudan özelliğini kaybetmeye başlamışken yüzleşmek mi? peki kiminle kendinle mi senin hayatını çizenle mi ?
Sevgili Benliğim , beynim ve ruhum yoğun çatışma altında kafamı kaldırıp bakmaya cesaretim yok beynimin kazanmasından endişeliyim. Tanrının duaları sesli mesaj kutusunda biriktirdiğini düşünüyorum. Bu kutu dolmuş olabilir artık dua da etmiyorum zaten. Yalnız kalmaya bunları atlatmaya hazırlanıyorum bir o kadar da korkuyorum işkence dolu saatleri anımsıyorum. Hayal meyal... Bir adam var biliyorsun yaşam öpücüğümü elinde tutan bazen olup bazen olmayan. Seninle görüşmeyeli hep onda kendimi aradım bulduğumdan çok bulamadıklarımla doluydu. Nuh’un gemisinden son anda atlayan tırtılım ben. Kelebek olacağımı sandım. Bilmiyordum kırılmış ayaklarımla az ile yetinmeye çalışırken kozada mahsur kalacağımı.
Anlatamadıklarımla yaşıyorum ve gerçekten insan beyni travmalarını siliyor izi kalıyor acının hissinden çok tahribatı hatırlanıyor. Çok konuştum tekrar görüşelim özletme kendini.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.