- 322 Okunma
- 3 Yorum
- 2 Beğeni
Ve Ne Zaman Ölürsün Gerçekten
V e ne zaman ölürsün gerçekten biliyor musun diye sordu bakışlarıyla adam. Gözleri toprak kokuyor,elleri çiçek topluyor gibi neşeli ,öylece ....hareketsiz kalmış kalmış,donakalmış gibi duruyor,gözleriyle kafatasının içinden önce düşler,sonra düşüşler,düşünceler ve sonradan kelimelere tanımlanacak heceler yani cümleler geçiriyordu.Anılarım delice bir ihtirasla ,mürekkeple kavuşmayı bekleyen yer kuşlarına benzeyerek uçuşuyor,kanatları kırık o mevsime ,yani bana kızgın ve sitemkâr bakışlar fırlatıyorlar;sahip olduğum tüm kalemlere lânet okuyup;gün yüzüne çıkmayı beklemekten yorulmuş,gönlümün sunağında tanrılara kurban edilmeyi bekliyorlardı.
Kalbim nasıl da korkuyordu sessizlikten.
Korktukça konuşuyordu.
Sessizliği öldürüyordum.
Ölüyorduk birlikte...
Elleri ellerimde....
2015
YORUMLAR
Sitare2020
Tatlı tebessümlerle efendim zat-i aliniz nazik ve zarif Hanımefendiye.
Gerçekten ne zaman ölürüz ???
Eller, el ele iken akla gelirse "ölüm" işte o zaman ölürüz.
Hem de ölümün en derin acısıyla.
"tanrılara kurban edilmek"
Muamma bir kavram bence.
Allah (C.C.) ölümler de dahil her şeyin hayırlısını nasip etsin inşaallah.
Gönül dünyanıza mütenasip bir ömür dileklerimle.
Mehmet İmran Sevinç tarafından 10/2/2020 10:15:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
mimoza2023
Çok değerli yorumunuzu ben de mütebessim hallerde okudum, ölümü dilinden bırakmayan, hınzır bir çocuk edasıyla... Tanrılara kurban edilerek ölme isteği benim için de muamma hala,ve hep ölüm aklımda.... Hiç çıkmamış olmalı ki aklımdan, her daim kalemimin ucunda... Sağolun, varolun efendim, değer kattınız yorumunuz la.. Saygılarımla...
Hayat ölümün provalarından ibaret çoğu zaman...
Çok fazla.mutluluktan bile ölürüz ya bazen...
Endişe sarar içimizi...ya giderse tamamen...
Seni okumak en azından gözüm açık gitme riskini azaltıyor...
Sevgilerimle her daim..
mimoza2023
Off yazı sürükleyici, final çok etkileyici...👏👏👏
Sevgiler ve mutlu hafta sonları