- 527 Okunma
- 1 Yorum
- 3 Beğeni
Sadece Durmak
Sadece durmak!
Bu sözden kastım birinin yanında,arkasında durmaktan ziyade, içimizdeki bizle başbaşa kaldığımızda ayakta durabilmemiz.
İnsan yaşarken kendi içine dönüp bakması zaman alır. Bazen de korkarız baktığımız yerdeki bizimle nasıl karşılaşacağımızı bilemediğimizden. Oysaki bizi bizden iyi karşılayacak bir insan daha yokki.
Bazende umursamayız bile, görmezden geliriz gerçek bizi.Bu kendimize yaptığımız en büyük ihanet işte bence.
Ne korkularıma yenildim ne de zamana bıraktım kendimi. Umurumda oldum kendimin ve bu akşamki yolculuğum yazmamı istedi çünkü artık yorgun ruhumun boşluğunu doldurmak zorken yapabildiğim tek şey duygularımı paylaşmaktan ibaret. Ben birilerini kırmaktan hep çok korktum, korkuyorumda maalesef korkacağa da benziyorum.
Ben kırmaktan korkuyorum bu da sebep olarak ölümün çok yakınımızda olması diyebilirim. Canım babaannemin ölümü kırmanın çok acı verici olduğunu birkez daha gösterdi bana.
Sizde ölümden önce sarılın sevdiklerinize. Seviyorum seni diyebilin. Yoksa ki hayat çok kısa...
İçimizdeki benin karşısında düşmeden durabiliyorsak gerçekten mutluyuz demektir.
Boşluğumuzu doldurmamız zorsa da mutluluk için uğraşmaya değer bence.
ÇİĞDEM KARAİSMAİLOĞLU
29.09.2020/Salı
YORUMLAR
ne karşısında ne de ardında durabiliyorum benliğimin...bir gün kendisiyle tanışmak ve dost olmak dileğiyle..