- 418 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Susarak özlüyorum.
Bana boyumdan büyük hayaller kurdurma olur mu? Yorgun yüreğim bir acıyı daha kaldıramaz.
Seni düşündüğümde titreyen yüreğim bana dokunduğunda duran kalbim daha gelmeden kokunu hisseden benliğim sen gittiğinde ne hale gelir bir düşün.
Biliyorum aslında herşeyin farkındayım bir gün gideceksin yüreğimi kanata kanata ardına bile bakmadan gideceksin. Hatta elveda bile demeyeceksin. Hiç benim olmayacaksın. Hep uzaktan bakacağım sana hep uzaktan saracağım. Asla unutmayacağım seni hem en büyük günahım hem en büyük sevabımsın sen. Ve yine hiç unutmayacağım bana ilk dokunuşunu ilk öpüşünü.
En deli mavimsin sen en deli aklım en deli halim hepsi sensin.
Şu satırlarda adını haykırmak isterdim tıpkı susarak özlediğim gibi.
Sen yokken senden uzakta zaman bir mıh gibi çakılı kalıyor sanki hiç geçmek bilmiyor. Yokluğunda çok özlüyorum seni yanımda olduğun da bile özleminden deli oluyor yüreğim.
İlknur Yıldırım
20:44
27.09.2020
YORUMLAR
bu aralar nişanlım için de aynı hisler barındırıyorum.
özlüyorum ama konuşmak konusunda bazen saatlerce yazmadığım sormadığım oluyor. görmek istiyorum. bakışını gülümsemesini mimiklerini gözlerindeki baygın ve dalgın halini özledim aslında sevdiceğimin. o da bunun farkında mesafeler susmayı öğretti sabır etmeyi öğretti ama onu görmeden yaşayabilmeyi öğretmedi...