- 474 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SABIR
Birini gördüğüme eminim. Şu an göremiyor olsam da biraz önce orada duruyordu. Yanıldığımı gösteren bir işaret de yok. Kabul ediyorum, aklım o an başka bir yerdeydi. Herkeslerin bildiğini tekrar etmeye lüzum da yok. Aklı başka bir yerde olmayanı bulmanın, buğday tarlasındaki sekiz siyah benekli coccinella septumpunctata bulmakla eş değer olduğunu ifade etmek isterim. Uğur böceği değil de neden bu ismi zikrettiğimi izah içinse bir miktar tereddüt ediyorum. Açıklanmamış eylemlerin bir nihayete ulaşmasını beklemektense sağlıcakla kalmalarını dilerim. Hareket eden ve uyuyan tüm varlıkların sabırlı olmalarını gerektiren durumlarda aksi istikamette yol almaları, çokluğun içine hızlı bir düşüşü mümkün kılar. Düşünceler, toprağı kazan soluncanlar gibi zihnimizde daima hareket eder ki açtığı yollara başka başka düşünceler dolsun. Zira, yeteri kadar havalanmaz ise kişiyi boğmak suretiyle daima kalıcı olan kayboluşlar bırakır. Bu nedenle gözleri dalıp gidene daima kaybolmuş muamelesi yapılır. Muvakkat olması dileğiyle sessiz kalınmalıdır.
Biraz önce orada biri vardı, onu sabırla beklediğime eminim.
YORUMLAR
Kaybolmak istediğimde gözlerimi uzaklara dalmak yerine duvarlarımı kabaca örüp, üstüne de kalınca bir sıva çekmeyi yeğliyorum sanırım.. Böylesi durumlarda değil uzaklara dalmak; zerre ışığa, sese ve kendime tahammülüm dahi olmuyor. İşte o sabır hanesinde kilittaşını yerinden çıkarıp tek tek tuğlalarımdan sökülüp gün yüzüne yüzümü dönebilirim.
Serçe parmağıma o esna siyah benekli coccinella septempunctata konarsa ne âlâ.
Oldukça düşündüren ve akıcı yazınız için tebrik ederim.
Saygı, selam ve sevgiler.
Parlain m
Tahammülsüzlüğün sonrasında kim bilir kendimize yine kendimiz ilaç olur, şu tuhaf yaşamın garipleri olarak bir uğur böceğine derdimizi anlatırız. Geçici, her şey geçici, tıpkı zaman gibi ve neyse ki.
Çok teşekkür ederim. Saygı ve hürmetlerimle.