- 289 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Adı Umut
Seni tanıdığıma öyle mutluyum ki ;
Hangi sözle telaffuz etsem memnuniyetimi anlatamam, bugünüme kattıklarını keşke görebilseydin. Gözlerinin içine bakarak teşekkür etme imkanım olsaydı. Yeşille maviye çalan gözlerinden aldım yaşama sevincini, esmer hüznümü güneş gülüşlerinde unutturmuştun.
Hatırlıyor musun?
Hüsran boylu boyunca çehremden okunurken, sen umuda ezber tutardın, sırtımdaki çantanın külfeti dağınık saçlarında yok olurdu.
Ellerinin sıcaklığı ayaza karşı koyardı, senin yanında üşümek ne mümkündü. Kalbinin sobasına sığışırdım, Ah bir de o şefkatin Ah o merhametin şu yaşımda dün gibi hissediyorum.
Çamurlu yollardan geçen biz degilmişiz gibi, kar taneleri gibi berraktı düşlerimiz.
Bilirsin Ankara’nın keskin kuru ayazını, sırtında ki incecik mont, sende kürke dönüşürdü, yüreğinde ki iklime ayak bastığımda anladım, senin yanında huzursuzluk yasak..
Kır beyaz bahçelerin vardı, tutkulu hayallerin koşar adım hedeflerin. Olumsuzluğa şikayetsiz kabullenişlerini gördükçe karamsarlık dökülmüyordu dilimden. Katıksız ekmek seninle bal kaymak oluyordu, Her günüme bakışlarını ektin, huzuru senle öğrenen kalbim nasıl minnettar bilsen..
Hayatımın ufacık bir döneminde olsada seni tanıdım ya ,seni yaşadım beni yaşattın ya bende, Her bir hatıran benliğimde kalbimde hazine.
Sen kısacık hayatının en uzun anlarını bana feda ettin, dostum arkadaşım ,babamdan çok babam oldun çocukluğuma.
Kimsenin dokunmadığı yaralarıma umudunu sürdün, okul bahçesindeki oyunlarımızı, kırık dökük inşaat evimizdeki bölüştüğümüz ekmeğimizi, parlayan gözlerini miras bıraktın bana..
Ahh küçük adamım ahh..
Sen ne güzeldin, ne güzel geldin ve aynı güzellikte gittin.
Biz ne güzeldik, çocukluğuma en özel anları katarak gittin.
O zamanlarda biliyordum, sen eşsizdin benzerin dâhi olmayacaktı olmadı da .
Iyi ki geldin ,iyi ki yüreğimdeki yerini aynı sıcaklıkta koruyorsun..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.