- 539 Okunma
- 3 Yorum
- 2 Beğeni
SEVMEK SENİNLE GÜZEL
Sevgiden anlamayan, kelimeleri yan yana getiremeyen, bir yalanın kuyruğuna takılıp sürüklenen, bir gece de seviyorum sabahında dostuz diyen, şiirden sazdan sözden anlamayan, aşkı bel altında, namusu iki bacak arasında arasında arayan, hayatın rekor üzerine kurulu olduğunu düşünen, beyninden çok uzuvlarını çalıştıran, sevgiyi ayaklar altına alıp acımasızca çiğneyen, sakız gibi tüküren insanlar lütfen sevmesin.
Sizin gibiler sevmesin lütfen.
Siz severseniz.
Sabahlara kadar uykusuz kalıp yazdığımız şiirlere, ettiğimiz sözlere, yeminlere, bakışlara ve en çok da sevgiye ihanet olur.
Sevmeyin siz bizi.
Siz kim sevmek kim?
Siz tahta atınıza binip, tahta kılıcınızı kuşanıp, yalan dünyanızda yalandan cenk edin. İki göze, bir dudağa, bir şapırtıya kanıp iki şiirle âşık olun, üç şiirle mecnun.
Sevmek bu mu ya?
Sevmek.
Sözü bile dudaklarıma gelince dünyamı renklendiren.
İçimi ansızın yakan, bazen düşündüren bazen de duygusallaştıran ama en çok gelip gamzelerime yerleşen gülücüğün sebebi.
Altı harften ibaret gibi görünüp bir Ömür’e sığmayan o duygu.
Seni sevdiğim gün anladım.
Sevmek seninle güzelmiş ve her şeyi güzelleştiren de senin sevginmiş.
Öyle güzel sevdin ki beni. Gülü dikeniyle tutar gibi (ürkerek, korkarak, incinmesin diye dokunmayarak), bebeği sevgiyle kucaklar gibi, yüreğinin pamuklarında, beyninin şatosunda misafir ede ede sevdin.
Bahanesiz, amasız, çünküsüz, saf ve yalın sadece sevdin.
Kırmadan, dökmeden, incitmeden sevdin.
Şimdi aç kulaklarını, tüm dünyanın önünde haykırıyorum.
Ben de seni çok çok çok seviyorum.
Çoktan da çok.
www.youtube.com/watch?v=C-G-peQOxC8
YORUMLAR
Düşün ey insan oğlu
Buz insanı yakar mı?
Sevin hakkını vererek sevginin.
Gerçek sevgiden insan bıkar mı?
KeLeBeK EtKiSii
Bedri Tokul farkı
:) emeklemeden yürümek nasıl öğrenilir bilmem ama,
bilirim koca bir nefes doldurup içine yarısını " o " yarısını " sen" diye
dünyaya savurmaların o eşsiz mutluluğunu.
eyvallah.
KeLeBeK EtKiSii
sevginin verdiği huzur ve mutluluk anlaşılmak mükemmel bir duygu çok teşekkür ederim saygılar
Sevginin gerçekliğini, sevginin verdiği huzuru, sevmenin verdiği mutluluğu ve sevgiyi kalp yerine tende arayanlar için yasaklanmalı sevmeler. Dillerinde basit bir şekilde, her gün başka birine “seni seviyorum, ölüyorum, özlüyorum” diyenler için yasaklanmalı sevmeler.
Sevgiyi kalpten kalbe hissedip yaşayan ve yaşatanlar sevmeli.
Şiirden anlayan kadınları, şairler sevmeli, yazmalı gülüşlerini, yazmalı huzurla geçen mutlu günleri, şairler sevmeli ki, kaybolup gitmesin sözler...
Seven ve sevilen organ kalp ve kalbi ile sevip, kalbinde yaşayan, yaşatan yüreği sevgi dolu tüm insanlar sevsin...
Sevgi üzerine yazılmış okuduğum en güzel yazı, güne gelmesi gereken bir yazı. Yüreğine sağlık, yüreğin ve o sevgi dolu kalbin susmasın. Sen yaz AŞK olsun, sen yaz SEVGİ olsun.
Harikasın can, senin kaleminden okumak ayrı bir zevk.
Şiirin Şairi tarafından 9/24/2020 2:52:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
KeLeBeK EtKiSii
hiç düşünmeden
saygı ve sevgilerimle