- 495 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgili Bayan Akenka
Sevgili Bayan Ahenka,
Size bu satırları yeni ve olgun biri olarak yazıyorum. Hayatı anlamak zor oldu, çok şey kaybetmem gerekti ama bunlara değdiğini şimdi fark ediyorum. Büyümek zor bir şey, siz yetişkinler buna nasıl katlanıyorsunuz bilmiyorum ama büyümek istemiyorum. Yaş ilerledikçe sorumluluklar artıyor, insanlar değişiyor, hayaller ölüyormuş. Herşey asla toz pembe kalmıyormuş. İnsan psikolojisi hakkında da çok şey öğrendim bu seyyar yolluk gibi hayatımda. Herşey, herkes, her yer... Bilmiyorum yanınızdan ayrıldıktan sonra nelerin değiştiğini size nasıl tasvir ederim. Sadece... Bilmiyorum sanırım sadece büyüdüm. Eski mektuplarıma baktıkça evet diyorum değişmişim ama sadece toplum gözünde olmam istenilen kişi gibi değişmişim(!). Yoksa hala o manyak Püsüyüm.
İnsanlar yaptıklarımı hep açıklamamı istiyorlar. Resimlerimi, konuşmalarımı ve bazı hareketlerimin veya kelimelerimin anlamlarını. Yalan söyleyemem bazen kendi literatürüm ile konuşuyorum, yazıyorum, çiziyorum bu konuyu fazla açmayacağım.
Özetlemek gerekirse kafamdakileri dışa aktarım konusunda berbatım ya da farklı bir boyuttan konuşuyorum." Teknik OLARAK HİÇBİR ŞEY KARANLIK BİR ODADA SİYAH BİR KEDİ ARAMAK KADAR ZOR DEĞİLDİR , HELE BİRDE ODADA SİYAH BİR KEDİ YOKSA" der Konfüçyüs . Haklıda , bazı şeyleri çok zorlamamak lazım. Olmuyorsa sadece hüü deyip geçmek de iyi olur .
Hüü ama ya hüüüüü...ü
Sevgilerimle :D
-Z kuşağı mensubiyezadesi Püsühanımzadelerden Püsü.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.