- 324 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Masum aŞk 12
Hayatta tesadüf diye bir şey yoktur aslında, yaşanılan her şeyin bir sebebi vardır. Öyle olması arzulanmıştır öyle olunası mesajlar toplanmıştır evrene. Evrenin cevabı ise gecikmeden ulaşmıştır çağrıldığı yere.
Bazen korkularımız bizi büyük pişmanlıklara sürükler. Bazen en derin arzumuz en büyük korkumuz olur. Ve korktuğumuz şeyden bir an evvel uzaklaşmak isteriz. Ama aklımızın bir köşesi orda kalır.
Ayhan diyince Nazlı’nın aklına iki şey geliyor. Bir derin bir arzu, iki büyük bir korku. Aynı anda barınması imkansız iki zıt duygu. Onun yanında olmayı arzularken, bunun sonuçları hep Nazlı’ yı korkutmuştur. O yüzden yıllar geçsede aklının bir köşesinde onu anımsarken çekimser kalmıştı Nazlı. Birileri ona hak olması gereken şeyin illa batıl olduğunu aşılamıştı ona. Bu düşünce girdabında takılıp kalmış, bir adım ileri gitmeksizin koşarak uzaklaşmıştı korkusundan.
Ondan sonra elbette birileri olmuştu hayatında... Ama ona duyduğu hislerin orjinalliği kadar böyle bir duyguyu kimseye duymadığı gerçekti. İlk aşktı adı üzerinde. Herşeyin ilki güzeldi, unutulmazdı, anlamlıydı. Yıllar sonra korkularından kurtuldu belki... Ayhan’ı kaybettiren korkular yoktu. O zaman ki çocuk kalbi de yoktu. İçten içe meraklanırdı tabi yıllar geçtikten sonra aklına takılan şeyler gibi ara ara düşünürdü Ayhan’ı. Ama ona ulaşabileceği ya da bir haber alabileceği herhangi bir aracı kişi yada adres yoktu.
Yıllar sonra bağını koparmadığı çocukluk arkadaşıyla Selin’le konuşurlarken laf arasında Ayhan’ın adı geçmişti. O an anımsamıştı tekrar Nazlı, bir Ayhan vardı ya sahi... Selin Ayhan’ın kuzeni Özden’le görüşürdü hala Özden’de laf arasında Ayhan’dan bahsetmişti, Selin bunu anlatırken aklında o sıcak bakışlı çoçuk belirivermişti. "Ayhan’ın hiç resmi var mı Özden’in hesabında değişmiş mi nasıl merak ettim" demiştide ikisi birlikte Özden’in sosyal medyada ki sayfasında gezinmişlerdi. "maalesef yok demiştim olsa görürdüm" demişti Selin. Sonra konu kapanmıştı Nazlı için hayat telaşesi unutturmuştu ya da.. Ta ki Ayhan’ın başka bir kuzeni Nazlı’yı sosyal medyadan ekleyene kadar. Nazlı önce kabul etmemiş tanımamış sonra tekrar istek atınca kabul etmiş ve kuzenini kardeşi sanmıştı. Bir kardeşi vardı Ayhan’ ın Nazlı’dan yaşça çok küçük olan o olduğu düşüncesiyle konuşmuştu kuzeniyle. Sonra kuzeni olduğunu öğrenmiş çok utanmıştı Nazlı. Aslında o küçük sandığı kardeşi değil sadece kendinden bir yaş küçük olan Ayhan’ ın kuzeniymiş. Sonra bir müddet mesajlaşıp Nazlı kuzenine selam söyle küçüğüne diyip, onu karıştırdığı Ayhan’ın kardeşinden bahsetmişti. Birde büyüğüne söyleme derken Ayhan’ı ima etmişti. Tüm bu olanlardan sonra Ayhan’ın adını yazınca kuzeninin hesabından ekli olan hesabını görmüş bulmuştu Ayhan’ı. Çok net olmamakla birlikte yıllar sonra ki halini de görmüştü.
Çok bir zaman geçmeden bir gün Ayhan’da onu bulmuş ve sosyal medyadan istekte bulunmuştu. Nazlı bunu görünce durumu Selin’le paylaşmıştı. Selin şaşkındı. Daha bir kaç ay evvel konuşmuşlar dı Nazlı ile ve sonrasında bu olaylar olduğu için Nazlı’ya "sen neyi çağırırsan o geliyor farkında mısın?" demişti. Nazlı’ da " öyle ise dikkat edeyim de belayı çağırmayayım" demiş Red etmişti Ayhan’ın isteğini. Çünkü hala onun içinde yenemediği bir korkuydu o hemde çocukluğunda yaşadığı. Çocuklukta yaşanılan korkuların etkisinden ömür boyu kurtulamazmış ya insan huzursuz hissetmek istemedi belki Nazlı.
Ama içinde bir cevaplanmamış bir çok soru vardı Ayhan’la ilgili. En önemlisi de arkadaşı Mehhmet’in yıllar sonra söylediği şey "Ayhan senin duygularınla dalga geçerdi hep" demesi Nazlı’yı incitmişti. Ama yine de ne önemi vardı bilse ne olacaktı. İsteği redettikten günler sonra yeniden istek gelmişti Ayhan bu kez şaşırtacak derecede kararlıydı. Selinle muhasebe yapan Nazlı isteği kabul edip Ayhan’ ın onunla iletişime geçmesini bekledi. Ne istiyordu onca yıl sonra? Zamanın da sahip olmadığı bu kırık aşk hikayesinin defterini neden aralıyordu? Ardından alay ettiği yetmemiş miydi yoksa birazda şimdi mi eğleneyim diyordu Nazlıyla...
Tüm bu sorularının cevabını verecek olan Ayhan’dı. Çocukluğunda açık ve net olmayan bir Ayhan vardı anımsadığı durum böyle olunca pek umutlu değildi Nazlı ama yine de bekledi.
...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.