- 971 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
NEDEN
Neden işsizlik ?
Çok basit çünkü zirveye gelmek için yapılması gereken şey insanların anlam veremediği şeyler yapmaktan geçiyor . Bu iş bir süre sonra mantıklı hale geliyor ve bu sayede herkes buna bir anlam katmaya başlıyor , bu sayede kimsenin ulaşamadığı o yere ulaşıyorum . Bunu tabi ki kıskanıyorlar ve alay ediyorlar ama şu bildiğim bir gerçekse " Eğer yaptığın şeylerle alay ediliyorsa doğru yoldasın demektir" ben bundan eminim
Neden yalnızlık tercih edilir?
Yalnız olmak iyidir aslında , kendine zaman ayırmak . Sıkıntı şu ki yalnız bırakılmak tercih etmeye zorlayan kötü bir unsur ve insanlar çoğu zaman bırakmayı tercih eder . Yalnızlık madde gibidir kendine bağlar ve insanlar olmadan ne kadar rahat olduğunu fark edince ondan kurtulman zorlaşır . Bu bir tercih olmamalı .
YORUMLAR
" Eğer yaptığın şeylerle alay ediliyorsa doğru yoldasın demektir"
Cıks, katılmıyorum.
Örnek:
Sen şimdi dibe vurmuş ekonomiyi, en pahalı projektörler eşliğinde bir slayt sunumu ile çokomelli (saatlerce konuşup hiçbir şey anlatmayarak) konuşmalar yaparak düzelttiğini iddia ediyorsan ben bununla DALGA geçerim.
Ekonomi hala dipte!
:))
Sevgilerimle...
Bence insanlar başarının ivmesi için alay ve kıskançlığı zemin yapmamalılar.
Alay gibi aşağılayıcı, kıskançlık gibi rahatsız edici duyguları görmezden gelip içlerindeki azmi ateşleyen daha olumlu duygulardan beslenmeli.
Mesela gereklilik... Artık bu ülkede başarılı olmak zorunluluk haline gelmiştir. Yoksa işiniz zor.
Mesela başarı arzusu. İnsanlar düşük düzeylerle yetinmemeli. Zirve için mücadele etmeli.
Bunun için iki anlamda da okumalı, okumalı...
Yalnızlık ise zamanla edinilen ve zaman zaman zor gelen bir alışkanlıktır.
Tabi tercih etmediği halde yalnız kalanları ayrı tutuyorum.
Yalnızlık bazen iyidir iyi :)
Hz Jeasusebil
-Sevgilerimle Z kuşağı mensubiyezadesi Püsü Hanımefendiler'den Püsük. :D
İltifatın tehlikeli olduğunu, iyiliğin insan öldürdüğünü bilirim.
Fakat, alay edilmekle ,doğru yolda olmak arasındaki bağı kuramadım. Sanırım yazınızın biraz açılıma ihtiyacı var.
Gençleri burada görmek gurur verici. Yazın (Edebiyat) yolculuğunuzda başarılar diliyorum.
Hz Jeasusebil
-Sevgilerimle Z kuşağı mensubiyezadesi Püsü Hanımefendiler'den Püsük. :D
"Yalnızlık madde gibidir kendine bağlar ve insanlar olmadan ne kadar rahat olduğunu fark edince ondan kurtulman zorlaşır . Bu bir tercih olmamalı ."zorunlu tercih diyorum, yalnızlıklarımız hep zorunlu tercih midir sizce de?
kısa öz ne kadar çoktu.
saygılarımla
en sevdiğinize emanet.
Hz Jeasusebil
-Sevgilerimle Z kuşağı mensubiyezadesi Püsü Hanımefendiler den Püsük. :D