- 946 Okunma
- 6 Yorum
- 4 Beğeni
Ben Özlemedim ki Seni, Kedi Özledi
Hatırlıyor musun sevgilim? Bana sensizliği sormuştun.
Ben de kirpiklerimi gözlerime düşürüp, şaşkın şaşkın bakışlar arasında -Dolapta biten bitter çikolatam gibi demiştim.
Tabii sen anlamamış belki de beni çok soğuk bulmuştun biliyor musun sevgilim?
Bitter çikolata, benim için çok değerli daha bitmeden yenisini alıyor koyuyorum dolaba ve onu kağıdından çıkartırken bile inanılmaz mutlu oluyorum. Belki sana bunları anlatamadım dilim vardı da, cesaretim yoktu diyelim ama şimdi anlıyorum ki! Sensizlik gece vuran diş ağrısıymış.
Öyle zor ki sensiz olmak her sabah sesinle uyanan ben sesinin hasretiyle yanıyorum, öyle özlüyorum ki seni her telefon çaldığında sen sanıyorum. Bu covid canımıza okudu seni benden ansızın alıp götürdü. Şafak sayar gibi sayıyorum sana kavuşacağım o günü. Bir gün daha bitiyor oysa benim yüreğimin perdeleri hep kapalı, gittiğin gün yarıya çektiğim bayraklarım hâlâ yasta, öyle çok korkuyorum ki! Ya sana bir şey olursa yaşayamam demeyim de yaşarmış gibi yaparım çünkü gelişinle yeniden açtı gamzelerimde güller ve gözlerime gelip yerleşti Senler. İnatçı, asi, deli, dolu vurdumduymaz kız aldı eline valizini terk etti bedenimi.
Olgun, anlayışlı en çok da âşık ben geldi oturdu baş köşeye. Hani diyorsun ya -Kadın sen beni çok değiştirdin. Ya sen beni? Titrek ellerim daha bir sıkı tutundu hayata, yorgun dizlerim daha bir sağlam bastı yere. Kendi ilaçlarımı unuttuğum anlarda senin her şeyini hatırlıyor olmamda cabası.
Yargılamadan, sorgulamadan, seni sen olduğun için sevdim. Ne kaşın, ne gözün, ne boyun ne de bosun değildi beni ilgilendiren. Ben şöyle, yüreğimde dimdik duruşunu sevdim. -Lan hatun kendine bakacaksın deyişini, yanımda çocuk oluşunu, kızaran yüzünü, hırçın ve huysuz hallerini sevdim.
Seni sevmek için bahanelere gerek yoktu, Ben bahanesiz sevdim.
Hâlâ dün gibi -Ben tüm şansımı sen de tükettim deyişin. Of özlem saçlarımı yoluyor, hasret beynimi tırmalıyor, her gece Azrail’le yatağa girip yine Azrail’le uyandığı bilmek çok acı. Hani büyük felaketler gösterirmiş ya doğruları. Şimdi ben bu covid’e teşekkür mü edeyim yoksa lanet mi? Bilemedim.
Acının tarifini yap deseler sadece gözlerime bakın derim, gittiğin günden beri kanlı, ifadesiz dilim dermansız tüm kelimelerim. Her gün gözümün önünde eriyorsun ve ben hiçbir şey yapamıyorum.
Dokunmam yasak, konuşmam yasak, sevmem yasak.
Bazen kaderime isyan ediyorum, bazen de şükrediyorum.
Pek bir dengesiz oldu ruhum bugünlerde. Duygularım karman, çorman alışkanlık mı sevgi mi?
Belki de aşk.
Şirazesi kaymış yüreğimde üç harf sin, yirmi dokuz harflik alfabeye inat.
Sakın bunları sana söyleyebileceğimi düşünme.
Bu kâğıt, kalem ve benim aramda bir sır olarak kalacak.
Lütfen! Sırrımızı aşikâr etme hayat lütfen.
Hem ben özlemedim ki seni, Kedi Özledi.
www.youtube.com/watch?v=QHSwkumLOpM&list=RDQHSwkumLOpM&start_radio=1
YORUMLAR
Başlık, neler neler hatırlattı ...bir candan Erçetin şarkısıdır😘” Bahane “ içinde yer alır dinlememiş iseniz öneririm.” Ben özlemedim ki seni kedi özledi, çağır onu geldin diye bana kedi söyledi “ 👌
İkiniz de çok güzelsiniz. 🧿
Yazı ise çok içten.
Mutlulukla her daim🌈🍀🧿🙏
Sevgiler
Kendin için kendini sev özle demiştin!
Bendeki beni sen olmayınca özledim!
Kendine bendeki kendin için bak demiştin!
Sendeki beni sen olmayınca ben hep kendimi özledim!
Öyledir sevi aşk ne için özlediğini bilmez ya insan bazen !
Can özle yürek özler gözler özler ya eller tenler özler ya kokunu sesini saçlarının kokusunu özler ya özler arkadaşım !
Özlem öyle bir şey ki! Yakar bazen sular bazen toprakları göz yaşıyla ! Dağları yakar Ah çekişiyle ! Ne çok değil mi? tarifi özlemin? Oysa özlem gördüğün gibi dört harfle yazılmış ......
güzel idi özlemin kutlarım.....
KeLeBeK EtKiSii
onu ondan bile gizli severek
özlemek güzel dir tıpkı beklemek gibi anlayan yüreğin var olsun
Tahsin emek
KeLeBeK EtKiSii
tabi ki anladım tamam teşekkür ederim
özlememe değecek her şeyi özlüyücem söz
KeLeBeK EtKiSii
iyi ki varlar yoksa kime yüklerdik onca anlamı değil mi
Tüylerim diken diken oldu, beklemek hele çaresizce beklemek.. Umut ile özlemle beklemek başka bir şey, kimine kolaydır özlemek, kimine de ölmekle eş değerdir. O kadar duygu yüklü bir yazı ki, günü birlik sevgilerin volta attığı bu dönemde bir insanı onsuz, özlemle, aşkla beklemenin de mümkün olduğunu dile getirmişsin. Uzun uzun yazmak isterdim, kelime hazinem bu yazına yorum yapacak kadar geniş değil. Yüreğine sağlık her zaman ki gibi şahanesin. Güne gelmesi gereken mükemmel yazından dolayı kutluyorum. Uzun zamandır okuduğun en güzel yazı. Yüreğin susmasın sen yaz AŞK olsun.
Şiirin Şairi tarafından 9/18/2020 5:10:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
KeLeBeK EtKiSii
özlemek te güzelleşiyor
ama işte bazen özledim diyemez diller
böyle yazar yazar sonrada kedi özledi
kediler iyi ki var lar değil mi
sana bir sır vereyim mi şair özlemek çok güzel
hele de özlediğin de seni özlüyorsa saygılar
Ramazan Teke
Duygular karşılıklı olunca daha güzel oluyormuş, yaşarken anlıyoruz. Saygılar
Öyle bir anlatmışsınız ki olaydan kedinin hiç haberi yok :)) kimse kınamaz özleyeni..seven özler çünkü...yüreğinize sağlık...
KeLeBeK EtKiSii
suçlu yüreğim
anlayan yüreğin var olsun