- 322 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Dağsu Sönmez Diyor ki;
Kerim Hocam, selamlar. Ben Dağsu Sönmez. 40 Kitap ve Liman Yayınevi yayın kurumlarının yetkilisiyim. Yaygınlaştırmak istediğimiz bir çekiliş düzenledik. Çekiliş kapsamında bir kişinin kitabını "tamamen ücretsiz" basıp yayınlayacağız. Çekilişimiz Liman Yayınevi INSTAGRAM hesabımızda başladı. lnkd.in/dac6TMR linkinden çekilişe isteyen herkes katılabilir. Çekilişin sonucu canlı yayında açıklanacak. Çekilişin detaylarını sırasıyla yazıyorum.
LİMAN YAYINEVİNDEN eşsiz çekiliş fırsatı!
-Çekilişimiz kapsamında kazanan kişinin kitabını (106 sf.) ücretsiz basıyoruz!
Profesyonel dizgi, kapak tasarımı, dağıtım ağı dahil!
Yazdıklarınızın bir kitap olarak yayınlanmasını istiyorsunuz ancak bunun için yeterli bütçeye sahip değil misiniz?
O zaman Liman Yayınevi olarak düzenleyeceğimiz bu yeni çekilişimiz TAM SANA GÖRE!
ÇEKİLİŞE KATILMAK İÇİN YAPMANIZ GEREKENLER
1) Liman Yayınevi Instagram ve Facebook hesaplarımızı takip et.
2) Bu gönderinin altına en az üç arkadaşını etiketle. (INSTAGRAM)
3) Gönderiyi bizi etiketleyerek hikâyende paylaş.
Çekilişimiz 1 EKİM 2020 Saat: 19.00’da sona erecektir.
Çekiliş sonucu 1 EKİM 2020 Saat: 19.30’da canlı yayında açıklanacaktır.
İletişim;
E-posta: [email protected]
Whatsapp: +90 (554) 147 6279
Web Site: www.dagsusonmez.xyz
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.