- 913 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Lekelemek ve Gözden Düşürmek
İnsanlar sürekli olarak kötülenmekte, aşağılanmakta ve gözden düşürülmeye çalışılmaktadır. Hiç bir ahlaki kural tanımaksızın, rencide edici, kırıcı, yaralayıcı ifadelerlerden kaçınılmıyor. Belli çevrelerce bilinçli bir şekilde toplumda kin, nefret, öfke fırtınası yaşatılıyor.
Herhangi bir çıkar sağlamak amacıyla bir kimseyi, kendisiyle ilgili lekeleyici ve gözden düşürücü yalan haberlerle sabotaj yapılıyor.
İş gözden düşürmek olunca Türkiye’ye hemen yayılıyor. Yandaşlar halk üzerinde mesnetsiz çalışıyor.
Yaşanan hadiseleri allayıp pullayıp ayrıntılarıyla ve çarpıtarak servis yapmaları sayesinde, ortam baya gerilmektedir. Bunlar kaosa sürüklemeye çalışan yapıların işlerini kolaylaştırdıkları bir muhakkak.
YORUMLAR
Akla zarar sayın hocam.
Bunu adeta vazife edinenler toplumda mevcut sayısız sosyal grubun sürekli bölündüğü.
Bu, gerçekten de büyük bir başarı sözüm ona gelişim addedilen yaşam boyunca nice şey varken bilinçlenmek adına lekelemekle ve aralıksız birbirini kötülemekte insanlar.
Eğtim seviyesi ile de çok ilintili olduğunu düşünmüyorum tamamen insan olmakla alakalı bir durum.
Var olunuz.
Saygılarımla hocam.
Üstelik kimsenin de vicdanı sızlamıyor bu bayağı düşündürücü ve endişe verici.
Bir uçurumdan düşerken bir yandan da birbirimizi uçuruma atığımız...