- 402 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Asgarı ücret.
. . . 26 aralık 2019 yılında asgari ücret açıklanınca bu entryyi yazmıştım. Tam da düşündüğüm gibi oldu.
2020 yılı asgari ücretin 2 bin 324 tl olması
. . . asgari ücreti belirlemek toplanmak bunların tamamı tiyatrodan başka birşey değil. istersen bir milyar tl yap. ekmek bir milyon tl olduktan sonra neye yarar. asgari ücretin önemi rakamsal büyüklüğünde değil satın alma gücündedir. ekonomik istikrarın bozulduğu, uyuşturucu gibi tüketim çılgınlığının sürdüğü, dağ gibi cari açık verilen bir ekonomide mali disiplini sağlayamadığın sürece sadece hayal satarsın.
. . . büyük reisimiz de asgari ücretin üstüne bir yüz tl koyacak, gönüllerin kahramanı olacak. sonra, sonra ne mi olacak. son bir ayda ki emisyon şişkinliği nedeniyle nur topu gibi hiper enflasyonumuz olacak. 390 $ asgari ücret en fazla bir iki ay içinde 320 -330 $ seviyelerine düşecek.
. . . asgari ücretin rakamsal önemini yitirmesini istiyorsanız ilk önce enflasyonu
( reel enflasyon) verdiğiniz zammın altına indirin. kamu da mali disiplini sağlayın. en azından göreceli bir istikrar ortamı oluşturun. bu iç ve dış yatırımları artıracaktır. başka türlüsü bana göre gölge oyunu.
. . . asgari ücret açıklamış. bana ne ya. bak bak ne güzel cambaz oynuyor kaldır kafanı bak .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.