- 333 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Yüreğinden öpüyorum.
Bazen ya da her zaman sadece gitmek istersin bir mehcule veya bir sevgiliye aslında kendine gitmek istersin.
Nereye gidiyorsun dediklerinde cehennemin dibine dersin. Kalbini aklını duygularini alıp sadece sen olmak için gitmek istersin.
İşte bende tam o noktayım sevgili gidiyorum belki mechule belki sana ya da en çok kendime.
Özlerim gözlerini gamzeni gülüşünü seni yüreğini hayalini kısaca sana dair herşeyi.
Gidiyorum gel desem gelmezsin sev desem sevmesin biliyorum ama yine de benimle cehennemin Dibine de olsa gel istiyorum.
Giderken yüreğinden öpüyorum. Gözleri de boğuluyor gamzene de gömülmek istiyorum.
Sevme benden başkasını sevgili ne olur sevme tutma elini bakma gözlerine bir elmanın iki yarısı olma. Benim olmasan da kimsenin olma istemiyorum yarım kalmaya razıyım bak ben bir gülüşe bir bakışa bir hayale tuttun kendinden vazgeçmiş gidiyorum. Rahat uyu gözlerini koru yapabilirsen yüreğinde beni sakla yüreğin sıcak dursun.
Elvadaları sevmem ben sen bilmezsin belki çok canım yanar o yüzden seni en güzel emanet ediyorum. Defolup gidiyorum kimseyi cok sevme olur mu sevgili ben yok yoksam kimse de olmasın.
İlknur Yıldırım
14:33
11.09.2020
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.