- 631 Okunma
- 5 Yorum
- 2 Beğeni
CISss
Etrafımızda dönen, süreğenleşen, hatta ve hatta normalleşen.
Son günlerde bir daha fazla laf söyleme sanatı. Sanat diyorum kimse alınmasın sanat haline geldi. Bana, aileme, hatta ve hatta kişiliğime sözlü saldırılar varken, susup köşe yastığı gibi bir yerde oturmam, çiçek böcek yazmam bekleniyor galiba. Bu silinen 2 yazım nedendir bilinmez.
Tamam Korona denilen bir illet varken herkes her gün ölümle kol kola gezerken.
Ermeni soykırım iddiaları yürekler de kocaman yaralar açarken, olur efendim ben çiçek, böcek yazayım hatta bendimi aşıp aşk yazayım.
Hani şu iki yumurta kırıp ta adına yemek dediğim, yedikten sonrada sabaha kadar karnıma ağrı yapan şu duyguyu.
Olur efendim.
Müslüm can yoldaşım sen papatya getir. Hani iyi gelirmiş ya sinirlere.
Ramazan sen de mutluluk balonları şişir, üzerine sakın unutma gülen yüzler yapmayı.
Ha burada gülen surat yapmak da çok önemli!
Hani şöyle tam açılacakken dudaklarımız hafif bir çizgi yok yok yaşlılıktan olan değil.
Aşkar hocam sen de vur dibine dibine keşkülün tüm acılara inat hani tatlı yazacağız ya, hayatta acılara yer yok ya.
Dünyevi neredesin uzun uzun yaz belki arada üç beş okuyan olur da günü kurtarırız aman ha sakın unutma! Mutluymuşçasına yazacaksın.
Sakın bir Eflatun ölüm ölümden bahsetme yasak, a hemen yazımızı silerler sen kuşlardan bahset, hatta tahta kurularının cinsel hayatlarından edebi yönü var ya hani yazdıklarımızın, tahta kurularının cinsel hayatları çok önemli.
Deniz neredesin? Gel kurtar beni bak yine laf gönderdi şo şapşik bana. Sen tak o yüzüne gülüşünü tek tek seç cümlelerini basma mayınlara yine birilerinin değer bir yerlerine sonra çıyak çıyak.
Hani şu bana herkez değil herkeS ile yazılır diyen cengaverler tahta atlarından iner gelirler dünyayı fethedecekler ya.
Melek ablam aç kollarını senin kollarının altında o ana kucağında uyut beni. Benim kalemim sivri dilim olsa ne?
Bedri abim sen ne diyorsun olanlara şeker bitince elimizde kalan sapına hala çözüm bulunamadı. Deli kız şekerde nereden çıktı dediğini duyar gibiyim hani tatlı yazacaz ya aklıma tek tatlı şeker geldi.
Asude patlat bir hikâye konuş sazın tam ortasından, ince ince dokundur aman kimse anlamasın sonra çok üzülürüz güne gelmeyi bırak yazılarımız duman olur uçar.
Lütfen arkadaşlar edebi yönü olan yazılar yazalım hıhım cıssss!
YORUMLAR
''Deniz neredesin? Gel kurtar beni bak yine laf gönderdi şo şapşik bana. Sen tak o yüzüne gülüşünü tek tek seç cümlelerini basma mayınlara yine birilerinin değer bir yerlerine sonra çıyak çıyak.
Hani şu bana herkez değil herkeS ile yazılır diyen cengaverler tahta atlarından iner gelirler dünyayı fethedecekler ya.''
Herkes mi herkez mi meselesini hatırlamıyorum da edebiyat sitesinde edebiyle oturmayanlardan cümleten yıldığımız doğrudur.
Yemin ederim canıma doyurdular ya. Bak artık eskisi gibi siteye de girmiyorum farkında isen. Deniz ne yapsın Sultanım! Gün geçmiyor ki hakkımda bir dedikodu, bir iftira duymayayım. Biri gelip bir şey söylüyor, ağzım açık şapşik gibi kalıyorum.Bak benim kulağıma yeni geldi ama eski bir dedikodu imiş bu, sanırım bir kaç ay öncesinden uydurulmuş iftira. Bırak başka bir yolla (sosyal medya, telefon, vs vs) bu site içinde dahi tek bir mesajlaşmam olmayan sitenin hatırı sayılır üyelerinden biri ile görüşmüşüm, hatta üstelik bu abiye ses kaydı bile göndermişim. Bu iftirayı kıçından uyduranın sülalasine kadar hürmetlerimi sunuyorum.
Böyle böyle soğuyor insan işte. Güzel niyetlerle geliyoruz, emek veriyoruz, uğraşıp bir şeyler yazıyoruz, heyecanla paylaşıp insanların okumasını bekliyoruz. Acaba okuyanlar ne düşünüyor diye merak ediyoruz. Biz böyle tatlı telaşlar ile uğraşırken şerefsizlik asla durmuyor. Kimisi kıçıma takılıp forum forum geziyor, yazdıklarımdan götünden anlam üretip gidip şikayet ediyor. Aklıma bile gelmeyen varsayımlar bana suç olarak geri dönüyor.
Valla Sultanım ben yıldım bu siteden. Yönetim de kendine göre haklıdır herhalde. Kırgınlıklarım, dostluk duygumun önüne geçmediği için çok yorum yapmak istemiyorum.
Adamlar çarşaf çarşaf siyasi modellerin resimleri altına politik yazı asıyorlar, forumlarda sürekli ebemize kadar laf sokuyorlar,yetmiyor gelip sosyal medyada bulup küfür ediyorlar, biz bunları dile getirince suçlu oluyoruz mesela.
Ne debiyatı abi ya, bildiğin dallas. Dedikodu, iftira, şerefsizlik sınırsız. Yahu bir de bir dedikoduyu getiriyorlar, ''kim söyledi sana bunu?'' diyorsun. ''Bak onu söyleyemem söz verdim'' deniliyor. Ulan **, yalan dedikodu yayan birini korumakla, o dedikoduyu yapmak arasında bir fark olduğunu mu sanıyorsun sen?
Dalgasız Deniz'in dalgası size vursun der geçerim.
Neyse çok konuştum, edebiyat yapıyorduk değil mi ? Hıhı edebiyat yapıyoruz aplacım, haklısın. Sayfanda içimi döktüm, umarım sakıncası yoktur.
Sevgilerimle..
MÜSLÜM BAYRAM
Bazen benimde sinirlerim gerilmiyor değil
Ancak düşününce bu seferde kahkaha ile gülüyorum
Çünkü bu tarz kişilerin sosyal bakış alanı ancak bir ACZİYET DOĞURMAKTA
;))
buradan gitmeyi bende düşündüm
lakin şiirlerimiz için bir arşiv görevi dahi kıymetli bence
diye düşünüyorum
tabi birde sizler gibi güzel insanlar motivasyon kaynağımızdır
sıkma canını derim
nice saygılarımla
KeLeBeK EtKiSii
dökte sen dök
bende bu yazıda iyice döktüm içimi
hatta ti ye alıp hiciv bile yaptım
artık bende çok bunaldım bir an önce bir düzenleme getirilmeli
benim yazım ne kadar kaliteli bile olsa yada senin yada başkasının ben şikayet ettim diye silinmemeli ben buna kızıyorum yoksa silerler yine yazarım atılana kadar yolu var ha atılınca da başka bir rumuz açıp gelecek kadar da yüzsüz değiliz orasıda ayrı bir konu
Sana söylenenlere gelince beni bilirsin lafımı çekmem
KÜÇÜK İnsanlar KONUŞUR BÜYÜK İNSANLAR KONUŞULUR
boş ver gülüm
herkes burada senin ne olduğunu bilir bilmeyen inananla da senin işin olmaz zaten
burada adımı dahi bilmeyen insanlar arkamdan neler konuşuyor aklın hayalin şaşar
o yüzden canım
sen takma onları kafaya
sen demiştin bana asalaklar çok diye onlar asalak senin benim onun bunun şunun acısıyla besleniyorlar yüzlerine takıyorlar maskelerini herkes de onları bir beyfendi bir hanım efendi sanıyor
ben kulisini bildiğim insanların sahnesine bakmıyorum artık sende bakma
yaz yazını
kimi alıp kaynatıp suyunu içsin
kımı saklayıp kokusunu burnuna çeksin
hazımsızlık sorunu olanlara da verecek tek cevabım var
SODA İÇERMİSİNİZ?
Yinsani
sadece son tartışmada, tartışma da denmez de, lakin kırıcıydı o ifadem, o ifadem konusunda ben haksız olduğumu anladım.. özür dilerim.
daha edebi ve insan olarak nasıl dile getirebilirim, bilmiyorum.
Özür dilerim Deniz Hanım.. (iş işten geçti de diyebilirsin belki ama, karar senin)
saygı sağlık ve huzurla.
Den(iz)
Sevgilerimle...
"Asude patlat bir hikâye konuş sazın tam ortasından, ince ince dokundur aman kimse anlamasın sonra çok üzülürüz güne gelmeyi bırak yazılarımız duman olur uçar."
(: genelde öyle yapıyorum
ama sağolsunlar yine de gelip hakaretlerini yağdırıp gidiyorlar yazdıklarımı beğenmeyen sayın kardeşlerim
mavi kelebek uç uç demiyorum bu sefer
yürü be kim tutar seni
hakkını yedirme
çatır çatır cevap ver sindirmek isteyenlere
saygılar efendim
destekliyorum sizi
(:
biraz resmi mi oldu acaba ???
KeLeBeK EtKiSii
anlayan yüreğin var olsun o halde patlat bir tane demli olsun
biz bize yazıp biz bize okuyoruz..
arada siliyorlar neden bilmem..
silgi kimin elindeyse süleymana sormak lazım..
aslında neden silindiğine dair hiç olmazsa bir neden bildirmeleri gerekir ama
fazla da şey etmemek lazım..
salatayı ben yaparım, diğer yemekleri kim yapacaksa karışmam.:)
vatan bizim, toprağımız yok gibidir defterde..
yine de ağaç dikmek lazım...
gelecek nesillere kalsın diye..
saygı sağlık ve huzur dileklerimle..
KeLeBeK EtKiSii
nede süleymana bakmadık
mühür değil yürek önemli dedik
varsın silinsin yazılarımız
sen salatayı ben yemeği yaparım vazgeçmek yok yola devam
Senin için papatya tarlası kiraladım 10 bin dönüm
ektim;))
zaten papatyaların içerisinde yazmak değil yaşamak istersin
yazacaksan da
papatyalardan esintileri alacağız kesin kaleminden
burada bir çok isim var
benim ismim gibi
her biri değerli
sen yaz yeter ki, ne olursa olsun yaz
engel koyma kalemine
aşkla yaz aşkla kal;)) her şey gönlünce olsun
sevgiler ve saygılarımla yoldaşım
KeLeBeK EtKiSii
papatyalardan saçlarımıza taç yapacağımız zamanlarda gelecek bunu bilmek bile güzel anlayan yüreğin var olsun
Güzel demiş güzelde yazmışsın. Şimdi bunuda şikayet ededekler. Gerçekler her zaman can yakar, gerçekler her zaman acıtır. Gerçekleri yazdığın için de sivrdi dilli diyorlar. Silinen yazılarını iyi hatırlıyorum, ne bir hakaret, ne bir küfür nede aşağılama yoktu. Amaç ne? İnsanlar senin de vurguladığın gibi sadece yemek tarifi yada aşk şiiri mi yazacaklar? Adına yaşam denilen be herkesin yaşadığı bir dünya var. Sen de elinden geldiğince dünyada olup bitenleri de kaleme alarak gerçekleri yazmaya çalışanlardansın. Eğer birilerini yakıyorsa yazdıkların (MAVİ KELEBEK) kullanıcı adını görünce anlasınlar ki sıcaktır yakar. Cesaretinden dolayı kutluyorum şaire var ol sen.
KeLeBeK EtKiSii
yazımı sollayıp geçmiş anlayan yüreğin var olsun