- 531 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
MEHTAP DA DENİZ FENERİ OLMAK
Mehtap da geniz feneri olmaktı amacım ,ışığım ne kadar yeterli olur, hesap etmedim ben bu resmi yaparken.
7 yıl olmuş hayret! .Daha dün gibi. Yaş kemale erince zaman arkamızdan ittiriyor sanki.Bayır aşağı koşar gibi.70 i geçince artık frende tutmuyor.Ama yaşadıklarımı özetlersem mutluyum ve yaptıklarımdan hiç pişman değilim.
Hayatımı şu esaslar üzerine yaşadım.(Bunlar tarafımdan defalarca denenip ulaşılan esaslardır)
#Rızkımı Allah’ın dilediği kadar verdiğine inandım ve kanaat etmeyi yeğledim.Benim rızkımı kimsenin yiyemeyeceğini anladım ve sakinleştim. Allah’ın bana ihsanlarına hep şükrettim, vermediklerine de sabretmeyi yeğledim.
#Allah’ın beni daima gördüğünü ve gözetlediğini ona karşı sırrım olamayacağını anladım,kahrından korktum ve haya ettim,onun emirlerine uymaya hep uğraştım ve bu dünyanın geçici olduğunu düşünüp, hep imtihanda olduğum hissini yaşadım.
#Benim aileme, diğer insanlara, vatanıma ,devletime ve milletime karşı sorumluluklarımı yerine getireceğim işler de , işimi kimsenin yapamayacağını anladım ve tüm gücümle işimi iyi yapmaya işime haram karıştırmamaya ve bunları yaparken aileme ve tüm insanlara karşı sevgi saygı, muhabbet,hakkaniyet,samimiyet, ahlak fazilet, nezaket ve fedakarlık hisleri ile davranıp,çalışmaya koyuldum ve gücümün tamamını çalışma hayatıma uyguladım.
#Çok iyi anladım hayatın sonu ölümdür,dini inancım gereği ahiretin mükafat ve mücazatlarına göre ibadetlerimi de kendimce yapmaya çalıştım ve hala çalışıyorum ve Allah’ın beni sorguya çekeceği güne hazırlanmaya çalıştım ve ona hazırlandığımı sanıyorum.
#Sözümde durmayı vaatlerimi yerine getirmeyi,Allah’ın şahitliğinde etiğim yeminleri, hem milletime ve devletime karşı ettiğim ant içmeleri hiç bozmadım ve hala bozmamaya devam ediyorum.Bu husus en belirgin özelliğim olmasından hep gurur duydum.
#Çok iyi anladım ki iyilik ve kötülük her ikisi de kalıcıdır. İnsan ne ederse kendine eder, ilkesine dikkat ettim.Dolayısıyla iyiliklerim’i çoğalttım ve kötülüklerim’i terk etmeye çalıştım.
#Kibir,gurur ve hamasetten uzak kalmaya ve Allah’ın bir garip kulu olmaya özen gösterdim.Şu fani dünyaya hoş seda bırakmaya çalıştım ve hala çalışıyorum.
#Vesselam.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.