- 605 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgili Sonbahar'a Mektup
Sevgili Sonbahar 🍂
Beklediğim bir mevsim var. Bir kadın gibi gördüğüm. Baştan aşağı aşk kokan ve hüzün dolu. Benim gemim de, limanım da, denizim de sonbahar. Geliyor hüzün mevsimim. Sonbahar aşk ve şiirin birbirine kavuştuğu mevsimdir mesela bunu kimse bilmez. Ayrılık mevsimidir. Yaprakların ağaçlardan düşerek ağaçları için hayatını feda ettiği bir mevsimdir. Rüzgarın ağaçlara seslenişidir sonbahar. Sonbahar yeşiliyle en güzel biçimde hükmetmesidir yeryüzüne. Asil ve hüzünlü bir mevsimdir. Bunun sebebi ise ilkbahar’a olan aşkıdır. Bu yüzden sonbaharın hüznü, soğuk rüzgarları ve ıssız geceleridir. Oysa kimse bunu da bilmez ya, bu soğuklar özlemidir sonbaharın, ilkbahar’a...
Geliyor işte mevsimlerin en güzeli. Geliyor hüzün mevsimim. Rahlem’de Aşk ve Şiir’in buluştuğu mevsim. Aşk ve Şiir birbirine yalnızca sonbahar’da kavuşur benim lügatımda. Hüzün bu mevsimde başlar fikrimce ve hissiyatımca. Sonbahar bir ayrılık mevsimidir. Bütün aşklar bu mevsimde başlar ve bu mevsimde sona erer. Sonbahar benim için bu sebeple elzemdir.
Hüznüyle gelen Sonbahar’a, sevgilerimle...
🍂
YORUMLAR
Benim çok şükür ki sosyal medya hesaplarım yok :) Nereden oy veriyoruz?5 puancık atayım sana :)) Burayı da zaten anlamadm.Günün şiirlerini üç gün sonra görebiliyorum :)) Bu da yetmezmiş gibi hala tüm şiirlere nereden bakıyoruz anlamış değilim.Gördükçe okuyorum..Madem kitlen çokmuş buradan anons geçeyim müsaadenle... :) Etmiyor musun?Yazdım bile... :)
Fikrim Derya tarafından 25.12.2020 08:01:01 zamanında düzenlenmiştir.
Fikrim Derya tarafından 25.12.2020 08:01:44 zamanında düzenlenmiştir.