Yılan
Senin yılandan farkın yok. Kincisin, kıskanç ve namertsin. Sürekli masum insanlara kötülük yapıp farkında değilmiş gibi davranıyorsun ama
çocuk kandırmıyorsun, karşında çocuk yok.
Senin sorunun ne biliyor musun, hiç sevilmemişsin. Birinin seni sevmesine izin vermemişsin. Çünkü hiç inanmamışsın. Bir tek sen doğru söylüyorsun sanmışsın. Gerisini palavracı varsaymışsın. Çünkü kibirlisin ve kıskançsın. Senin haricinde doğru konuşacak olmadığını kabul etmişsin ve kabul ettirmeye uğraşıyorsun. Başkalarının haklı olabileceği düşüncesine katlanamıyorsun.
Başkalarının başarılarına engel olmaya çalışıyorsun. Başarırlarsa da saygı duymuyorsun. Çünkü saygıyı zayıflara özgü sanıyorsun. Sen ise kibirli anarşist bir Tanrımsıdan farksızdın. Zayıf olamazdın. Kendinden daha mutlu olsun biri istemiyorsun. Çünkü üstünlük senin büyük mü büyük bir zaafın. Aklın sıra birilerini egale edip, kazanan sen olacaksın ve üstünlüğünü kanıtlayacaktın ve onların asıl seni küçümseyip kıskandıklarına kadar getirecektin konuyu.
Ama asıl ne biliyor musun? Sen haksız olduğunu çok iyi biliyorsun ve kaybetmeyi göze alamıyorsun. Çünkü kaybetmek sence küçüklüktür ve insanlara karşı taktığın maske ise çok ama çok büyük! Çünkü herkesin kaybettiğine inanmak ve inandırmak istiyorsun. Egoist ve bencilsin.
Belli ki senden daha güzelim. Bu da sana ders olsun!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.