- 517 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TÜRKİYE ULUSAL TARİHSEL BİLİNCİNİ İNŞA EDİYOR
TÜRKİYE ULUSAL TARİHSEL BİLİNCİNİ İNŞA EDİYOR
Bu vatanda yaşayan her birey
Türk, Kürt, Laz, Çerkez, Abaza, Gürcü, bütün vatandaşlarımız Atalarımız , dedelerimiz bu ülkeyi kurtuluş savaşında Çanakkale’de, Sakarya’da, Dumlupınar’da niçin kan döktüler
Niçin düşmanlarımızı denize döktüler. Kimdi bu düşmanlarımız
(Bütün Avrupa Ülkeleri)
Başta İngilizler, Fransızlar, İtalyanlar, Yunanlılar, Bulgarlar, Ermeniler, Avusturyalılar, Amerikalılar…diye sıralayabiliriz.
Yani yabancı ülkeler. Amaçları Türkiye’yi parçalayıp ufak ufak Devletler haline getirip istedikleri gibi kullanmak.
Dedelerimiz, ninelerimiz kısacası atalarımız o yoklukta canla başla Yokluk içinde savaşarak bu saydığımız düşman ülkelerden ülkemizi Kurtarmışlardır.
Mustafa Kemal Atatürk liderliğinde birlik beraberlik içinde bu Ülkede Türk devletini kurmuş ve gençlerimize emanet etmiştir.
Atatürk Gençliğe hitabesinde
Ey Türk Gençliği !
Birinci vazifen Türk İstiklalini ve Cumhuriyetini ilelebet muhafaza ve Müdaafa etmektir. Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegane temeli Budur. Bu temel senin en kıymetli hazinendir. Muhtaç olduğun Kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur. Demiştir.
Aradan geçen zamanda Türkiye ile savaşarak baş edemiyeceğini Anlayan emperyalist ülkeler bizleri kendi içimizde Türk – Kürt – Laz Çerkez – Abaza – Gürcü Laik – Müslüman – Alevi Sünni – Sol – Sağ Diye unsurlarla birbirimize düşürüp Düşman gözüyle birbirimize Bakmamızı sağladılar.
Aynı zamanda senaryolarında kaosları, krizleri tetikleyerek ülkemizi Çıkmaza sokup bölüp parçalamaya çalıştılar.
Kürt Türk kardeştir Bu toplumda kız aldık kız verdik, aynı düğünde Halay çektik, aynı yemekte pilava kaşık salladık . Kısacası toplum Birbiriyle çok şeyi paylaştı, kaynaştı, kardeş oldu.
Emperyalist güçler kardeş olmamızı istemiyor du“Bir elin nesi var iki Elin sesi vardı .”birlikten kuvvet dogardı
Türkiyenin güçlü olmasını istemiyorlardı. Eğer Türkiye’yi bölerlerse Onların işine gelirdi. Bizde bu oyunlara gelmeyelim. Gelenlere de Nasihat edelim.
Küresel kriz ve corana virüs
Türkiye de reel sektörü etkilemeye başladı. İşsizlik, ekonomideki Daralma, ücretlerdeki düşüklük, gelirler arası denge bozukluğu, (Zengin ve fakir arasındaki gelir uçurum)
Doların yükselmesi Euronun artması 2021 yılında ekonomide Olumlu tarafları olacak . İhracatta ve ara mallarında imalatta Kobilerin Türkiye’de bu malları imal etmesi sektöre bir hareket Getirebilir.Tekstil ve Turizm bunlardan pozitif olarak etkilenebilir.
21. y.y. da zalimlikler soğuk ve sıcak biyolojik savaşlar oluyor. En Büyük zalimlikse annesine babasına çocuklarına ülkesine ve İnsanlara yapılan zalimliktir hainliktir .
Kendi içimizdeki kendilerini ve ruhlarını parayla satmış ajanlar, Kaosçular, krizciler vardır.
Bunlar kendi ülkelerini ve insanını düşünmez emperyalistler ne Derse onu yaparlar sonucu ne olursa olsun. Çünkü bunlar satılmış Zalimlerdir.
Bu tip zalimler her kesimden her meslekten olabilir. Kendi menfaat Ve gelecekleri için ülkesinin ve milletinin başına gelecekleri hiç Düşünmezler. Allah bizi bu tip zalimlerden korusun.
Allaha şükür bu günleride gördük karadenizde 320 milyar Metreküp dogalgaz rezervi bulundu
Sakarya gaz sahasında Allahın izniyle aramalar devam ediyor Yeni müjdeler gelecek
Ülkemiz enerji bağımlılığından kurtulacak Türkiye artık yeni Dünyada güçtür
Türk devletleri biraraya gelecek Türkiye cumhuriyetler techil Edilecek
Turan ordusu kurulacak kızılelma gerçekleşecek
Türkiye Türkiye Teknolojide ziraatte toprakta devrimler Gerçekleştirecek
Bize bir kanal değil birkaç kanal gerekecek ihracat patlayacak
Öngörülü olan ülkeler çağı değiştirir bu çağda Türkiye büyük Aktör olacak Türkiyeye şirket ve para göçü olacak Türkiye yeni Pazar olacak
Kendi enerjimizi kendimiz üreteceğiz enerji bağımsızlığımıza Kavuşacağız
Türkiye Türkiyeden ibaret değildir çok daha büyüktür
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.