- 431 Okunma
- 3 Yorum
- 3 Beğeni
ÖLÜLERİN ELLERİ YOKTUR
Bir kadını öldürmeye önce ellerinden başlayacaksın, ellerini keseceksin ki o eller sana dokunmasın, saatlerce yemek yapamasın ve ansızın elinde bir hediye paketi ile gelmesin. Sonra, kollarını keseceksin hani olur ya yemek yaparken seni kollarıyla sarıp sarmalamasın.
Daha sonra omuzlarını keseceksin o ipek şalı bir daha öyle seksi kayıp gitmesin, her baktığında dudaklarını onlarla buluşturmayı düşünme. Yavaşça ineceksin aşağıya göğüs kafesine işte tam oraya saplamalısın bıçağı bir daha başını yaslayıp kendini âciz ve güçsüz hissetmemen için.
Tekrar inmelisin aşağı o göbeğine, orayı parçalamalısın aç kurtlar gibi, doğuramamalı sana benzeyen minicik bedenleri ve kırmalısın bacaklarını bir daha koşup sana gelememeli!
Boynundan ısırmalısın şah damarından bir vampir edasıyla tüm kanını çekmelisin bedeninden. Çekmelisin ki, o boynu seni senden almasın, her dokunduğunda biraz daha ona âşık olma diye. Dudaklarına jiletler atmalısın, dilini kopartmalısın senin adın son kez bile dökülmesin diye.
Gözlerini oymalısın. Oymalısın ki, sana bir daha sevgi ile bakamasın!
Bunlara gerek yok ki adam..!
Bir kadını öldürmek istiyorsan hiç uğraşma öldüremezsin!
Neden mi ölülerin elleri yoktur.
Sen bir kadına elini kaldırdığın gün ölmüştürsün ve o kadının kalbine gömülmüştürsün.
O yüzden adam sen kadını öldürmeye değil, yaşatmaya çalış.
Unutma bir kadını mutlu ettiğin kadar adamsın, çünkü Rabbi’m kadınların göz yaşlarını sayar...
Söyle şimdi adamlığının darası ne?
YORUMLAR
Sen bir kadına elini kaldırdığın gün ölmüştürsün ve o kadının kalbine gömülmüştürsün.
O yüzden adam sen kadını öldürmeye değil, yaşatmaya çalış.
okudum okudum okudum
buraya gelince işte bu dedirttin mavi kelebek
)); ama çokça hüzünlendirdin gece gece
dilerim seni güldürecek adam gibi bir adam çıkar karşına
ağlamasın hiç bir insan kadın yada erkek...
Marifet öldürmek değildi, marifet yaşatmaktı. Bizler bu günlerde ya öldürüyor, ya kırıyor, ya solduruyoruz. Oysa kadın bir güldü... Yüreğine sağlık günümüzü anlatan güzel bir yazı olmuş.
Şiirin Şairi tarafından 8/21/2020 8:23:46 AM zamanında düzenlenmiştir.
KeLeBeK EtKiSii
Sahi öyleleri de var değil mi?
Onlar da nüfus sayımlarında İNSAN diye kaydedildiler.
Bu yanlışlık düzeltilse insan olarak ne kadarız acaba?
Bu yazı değil. Yazıdan öte gerçeklerin yürek çağıltısı.
Sevgilerimle...
KeLeBeK EtKiSii
şairin tokadı da şiir olsa gerek anlayan yüreğin var olsun saygılar