- 416 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YARATICI YAZARLIK
YARATICI YAZARLIK
Yazmaya başlamadan önce, iyi bir okur olmak gerekir. Yazmak bir düşünceyi, duyguyu, bir sözü, harfler aracılığıyla bir araya getirmektir. Peki, yaratıcı yazarlık nedir? Yaratıcı yazarlık ise duyguları, düşünceleri, hayalleri, izlenimleri; özgürce ifade edebilmeyi gerektirir.
Aklımızda bulunan, zihnimizde tomurcuklanan kelimeleri etkili ve akıcı bir şekilde yazıya dökebilmek, kendimizi anlatabilmek oldukça önem arz eder. Kısacası anlatmak istediklerimizi, doğru kelimelerle ifade edebiliyorsak iyi bir yaratıcı yazarız. diyebiliriz.
Hayalinizde, zihninizde bir hikaye oluştu değil mi? Yazıya dökmezseniz kaybolup gidecek. Bu olağan üstü hikayeyi yazmak istiyorsunuz sonra da kitap haline gelsin, basılsın, herkes okusun istiyorsunuz. Hiç vakit kaybetmeden sıcağı sıcağına özgürce yazın. Yalnızca yazdığınıza odaklanın, hiçbir kaygı gütmeden sadece yazın.
Yazdığınız ne olursa olsun, yaratıcılık özelliklerinizi kullandığınızda daha iyi bir metin ortaya çıktığını göreceksiniz. Bu sizi daha da motive edecek ve bir sonraki yazınızı daha etkili bulacaksınız. İyi bir okur olmak iyi bir yazar olmanın ilk koşuludur.
İSMAİL MALATYA 18/08/2020 -SALI-İST.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.