- 609 Okunma
- 6 Yorum
- 4 Beğeni
KAYBOLUŞ
O gün de yalnızdım yine evde. Evdekiler işlerine gitmişlerdi. Sıkıntı ile pencerelerden bakıp duruyordum, Bir telefon alınca ağabeyimden, biraz canlandım. ’’ Kalk butiğe gel sıkılma ’’ dedi. Yolları ve otobüsün numaralarını verdi. Neyse hazırlanıp yola çıktım iki otobüs değiştirerek kolayca o gün bulmuştum varacağım yeri.
Ertesi gün yine gitmem için telefon gelince çıktım yollara. Artık rahattım nasıl olsa adresi sorup yola çıkıyordum.
Ve ben yine iki otobüs değiştirip yola koyuldum. Meğerse bu defa yanlış numarayla gitmişim. Hiç bilmediğim caddelere gelince endişelenip sorduğumda Karl Max str. burası dediler, ama orası başka bir yerdi, belki başka bir yolda diye devam ettim ama gittikçe uzaklaştığımı fark edince endişelenerek indim. İşte bilmediğim bir kalabalık caddenin ortasındayım. Bir anda endişelendimse de toparlanarak ve adresi sorarak yürüdüm. Hayır bulamıyorum. Sorduğum hep Türkler, ama onlar beni yanlış yöne gönderdiler. Gittikçe uzaklaşıyordum. tam bu sırada yabancı dilenci elindeki kutuyu uzatıp para istedi. Onun kutusuna parayı atıp yürüdüm.
Türklere sorduğum halde bulamadım gideceğim yeri. Sonra bir yabancıya sorunca doğruyu bulmuştum.
Uzun bir aramadan sonra adresi buldum. Ben türküm ve Türk’ten yardım istemiştim. Ama bir Alman yardım etti.
Alman Türk yabancı nihayet insandık hepimiz yeter ki insan olsun.
14.4. 2018 Berlin.
YORUMLAR
İnsan olmanın dini dili ırkı yok işte..
Rabbim iyi insanlar çıkarsın yollarımıza..
Kutlarım kaleminizi 👏💯♥️
Aygün Deniz
Kaybolmakta üstüme yoktur hani.
Günay insan evin içinde kaybolur mu hiç?
:))
Olsun yeter ki insanlığımızı ve yüreğimizi kaybetmeyelim hem güzel yürekler birbirini bulabilmekte de.
Çok çok sevgimle biricik arkadaşım
Aygün Deniz
Yüreğin var olsun Günay.
Sen otobüsle yolu kaybetmişsin ben üç cadde ilermizdeki sokaklarda kendimi kaybetmiştim. Dönüp durmuştum. Sonra nasılsa bulabildim evin caddesini. Bir hafta olmuştu Hollanda'ya gelişimiz. Dilde olmayınca. Bizim Türklerden de hiç kimseyi görememiştim.
Yüreğin var olsun.
Hatıralar unutulmuyor be.
Kalemin kavi olsun
Tebrik ederim.
direniş tarafından 8/17/2020 8:08:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aygün Deniz
Tebrik ederim saygı değer Aygün hanım kaleminiz yüreğiniz susmasın 👏 👏
Aygün Deniz
Türkün yol tarifi ile Alman’ın yol tarifi farklıdır... detay farkı ;-)
Bu arada ilk folklor eğitimimi bir Alman’dan gördüm... yayla yolları diye diye :-)
Tebrikler Aygün Hanım,
Tebessüm ettim yine sayenizde ve hiiiiç şaşırmadım...
Aygün Deniz
gurbetçiyim
Bir dil, bir insan işte... dilsiz de olmuyor ki acı vatan Almanya’da ...
Aygün Deniz
gurbetçiyim
Hep tebessüm olsun bu güzel şiir ruhunuzda...