- 303 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Masum aŞk 7
Selam dostum;
Bugün içimde fırtınalar kopuyor ve o fırtınalar içimden onu alıp uzaklara sürüklüyor dostum. Neden tüm mutlu hikayeler mutsuz bir sonla bitiyor. Neden kötü insanlar iyi şeyleri çekemiyor. Bizimde hikayemiz burda son buluyor sanırım günlük. Bugün o çok sevdiğim ilk aşkımı bırakmaya mecbur kaldım. Benim de yaşadığım ilk ilişki buraya kadarmış. Artık her gün çalan telefonların seslerini duymaktan her gelen telefona bir bahane bulmaktan usandım. Ailemin bunu öğrenmesi bir tarafa bunu bu şekilde başka birinden duyması annemin gözünde tüm güvenimi sarsacaktı. Benden umudu kesip bir tek bana inanıp gece gündüz çalışan annemin üzülmesini istemiyorum sevgili günlük. Bugün o son gelen telefona artık "tamam" dedim. "bırakıyorum mutlu olun" sonrası oturup ağladım. Selin’i çağırdım yanıma çok kötü hissediyordum, oda Emre’yi çağırmış. Emre neden ağladığımı bilmiyordu ona söylememesini tembihledim. Çünkü o bilirse Ayhan’da bilecekti. Ayhan’ın karşısında bu kadar güçsüz korkak olmak istemiyorum ve bana bu kötülüğü yapan kimse ona daha beterini yapacaktır dostum. Ama Ayhan nedenini sorgulayacaktır. Onu bir şekilde kendimden uzaklaştırmam lazım, benden nefret etse de bunu iyiliğimiz için yapmalıyım. Yarın bir şeyler düşüneceğim inşallah Ayhan’la karşılaşmam. Bana şans dile. İyi geceler sevgili dostum...
Nazlı eve gelen tehtit telefonlarıyla karmakarışık bir ruh haline bürünmüştü. Ayhan’ı kıskanması bir tarafa sürekli onunla tartışıp onu da bunaltmaya başlamıştı. Okuldayken gözü sürekli Ayhan’ın üzerindeydi ne zaman başka bir kızla alelade bir sohbette bulunsa okul çıkışı burnundan getiriyordu. Bir yine bir sebepten kızmıştı okul çıkışı o ve Selin’le eve dönerken Ayhan’a demediğini bırakmamıştı. Ayhan sıkıntıdan gravatını çözüp gömleğinin düğmelerini açmaya başladı bu kezde "soyun, soyun gömleğide çıkar" diye üzerine daha çok gelmişti. Ayhan dayanamayıp kendi mahallesine başka yoldan gitmeye karar vermiş olmalı ki aniden yolu değiştirmişti. Selin’e de onunla birlikte gitmesini söylemişti Nazlı iyice gözü dönmüş herkese sataşır olmuştu. Eve gelince oturup saatlerce ağlamıştı. Bu telefonda ki kız onun ruh halini alt üst etmişti. Aynı anda görüştüğü kim diye herkesten şüphelenir olmuştu. En Sonunda dayanamadı ve "tamam" dedi. "Bırakıyorum". Telefonu kapatıp Selin’i aradı. Haberi alan Selin, Emre’yi de alıp Nazlı’lara geldi. Emre sadece Ayhan ile tartıştıklarını biliyordu. Ve Ayhan’da muhtemelen bu sebepten ayrıldıklarını düşünecekti. O gün haber yolladı Ayhan’a ve ilk aşkına burda noktayı koymuştu Nazlı.
Günlerce tatsız, tuzsuz okula gidip Ayhan’dan kaçmaya çalışıyordu. Bazen karşılaşırlardı koridorda Nazlı başkalarıyla şakalaşır gibi yapardı. Umurunda değil gibi yapar hatta Ayhan’ın arkadaşlarına sataşırdı. Arkadaşlarından olan Mert diye kısa boylu bir çocuk vardı. Sanki yeni çıkmış gibi piyasaya birden Nazlı’ın ekmeğine yağ sürer gibi etrafında dolaşmaya başladı.Nazlı’ın niyeti onu kullanıp Ayhan’a karşı bir hissi kalmadığını ispat etmekti. Ayhan pek inanmıyormuş gibi umursamaz bir tavır takınırdı. O sıralar Nazlı’nın ailesi de Ayhan’ların üst sokağına taşınma hazırlığı içerisindeydiler. Tabi o eve taşınma düşüncesi Ayhan ile sevgiliyken onu heyecanlandırmıştı ama ayrıldıktan sonra sıkıntı vermeye başladı. Yakın mahallelerde ve her zamankinden daha uzak olmak zordu. Mahalleye eşya götürmek için gittilerinde sınıf arkadaşı olan Gönül ile karşılaştı aynı mahallede oturacaklarını öğrenince sevindi. Gönül o gün onu evlerinin bahçesine davet etti. Nazlı annesinden izin alıp onla birlikte evlerinin karşısında ki bahçeli gecekonduya doğru yürüdü. Bahçeye yaklaşınca bir ne görsün Mert denen çocukta ordaydı. Gönül şaşkın şaşkın bakan Nazlı’ya üsülden Mert’i tanıttı.
-Mert benim kuzenim.
-Tanıyorum dedi Nazlı
-Nazlı mahalleye taşınıyor dedi Mert’e Gönül.
Mert’in gözleri parlar gibi oldu.
-Hoş gelir dedi Mert.
Sonra bahçeyi dolaştılar, Gönül içeri girdi sanki özellikle bahçede Mert’le onu yalnız bırakmak ister gibiydi. Mert "hemen gelme oyalan" gibilerinden bir işaret dili kullandı. Sonra Nazlı’ya dönerek
-Hadi gel salıncağa bin seni sallıyım dedi.
Nazlı ürkekce salıncağa yaklaştı
-ben sallanabilirim kendim dedi
Sonra salıncağa binen Nazlı’yı hızlıca sallamaya başladı. Nazlı "yeter inmek istiyorum" diyene kadar. Tuhaf bir elektirik almıştı Mert’ten sanki filmlerde ki kızı taciz eden kötü adam tipi vardı. Sonra Nazlı’ya
-hadi sen düş bende senin üzerine düşeyi.. demişti.
Nazlı ise ayağına bir tekme sallayıp onu düşürüp ordan hızlıca uzaklaşmıştı.
Ertesi sabah Gönül hiç olmadığı kadar ilgiliydi Nazlı ile. Mert’ten bahsedip aslında öyle biri değildir iması yapıyordu. Nazlı oralı olmamıştı pek. Sonraları Gönül "Mert sana teklif ediyor" dedi. Nazlı Mert konusunda tedirgin olduğu için direk red etmeyi düşündü. Ama birden aklında bir fikir belirdi. . .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.