- 2173 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Hiçbir Şey Dışarıdan Göründüğü Gibi Değildir.
Hiçbir şey dışarıdan göründüğü gibi değildir. Zaman zaman herkesin hayatında ani inişler çıkışlar olmuştur mutlaka;
Hayatın belirli anlarında anlık kızgınlıklar, kırgınlıklar ve üzüntüler olduğu gibi sevindiğimiz ve mutlu olduğumuz anlarda olmuştur.
Bunların hepsi bizler içindir ve biz bunların tümüne hayat diyoruz.
İnanın en zenginin de en fakirin de kendine göre dertleri farklıdır dertsiz insan yoktur. Aksini söyleyene inanmam!
Benzer bir durum da bazı gelişmelerin kontrolümüz dışında oluşudur.
Böyle iken de hayat akıp gidiyor. Bizim yapabileceğimiz hayata karşı dik durmak ve bir şeylerin ucundan tutup kendimiz ve sevdiklerimiz için mücadele etmek, elimizdekilere şükredip her koşulda pozitif enerji dolu olmaktır.
Bunları yapabiliyorsak güçlü olmayı da başarabiliyoruz demektir. Yeter ki insan istesin, üstesinden gelemeyeceği bir şey yoktur…
Yeliz Algül
10.08.2020
YORUMLAR
Yaşamın inişleri de yokuşları da bizler içindir. Bunların hepsi bizim için sınavdır. Zorluklarla başedebildikçe olgunlaşırız.
İnsan ruhu zaten zorluklarla uğraşmaktan zevk alır. Güllük gülistanlık bir yaşam sıkıcı olur. İnsan her başardığı işten sonra huzur bulur.
Tıpkı arkadaşlarıyla oynadığı satranç ve diğer oyunlar veya bir futbol maçında olduğu gibi...
Yalnız başına olduğu zaman da problem çözmek, zeka oyunlarıyla uğraşmak kişiyi ruhen dinlendirir.
Paylaşım için teşekkürler Kızım...