- 504 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Lübnan
#Lübnan
#beyrut
Gerçekleştirilen son saldırı da,Lübnan ekonomik olarak da vuruldu. Beyrut limanı tamamen yok oldu.Yeniden inşaası en az 2 yıl sürer. Lübnan’a kara yolu ile sınırlı sayıda temel İhtiyaçlar gidecek. O bölge haritasına şöyle bir göz attığımızda anlıyoruz ki, her hangi bir ihtiyaç maddesinin,Suriye’den gitmesi çok zor. Halep’i Türkiye alıp koridor açmadığı sürece İsrail’e muhtaç olacak Lübnan hattı.
Daha önce ki yazılarım da yeniden atalarımız gibi Türkün adaletini dünyaya göstermemiz gerekliliğini yazmıştım.
Lübnan da gerçekleşen saldırıya her ne kadar üzülmüş olsam da, bu vahim olay Türkün adaletinin gerekliliğini dünyaya göstermenin de bir fırsatı olacağını düşünüyorum. Meclise verilecek bir teklifle Şanlı ordumuz Halep’e girsin ve kontrolü alsın. Daha sonrasın da ise, Lübnan halkına İsrail’e muhtaç olmadan sağlık, gıda, insani yardımları ulaştıralım.
Orta doğu da ki güvenlik hattımızı kendi sınırlarımızdan ne kadar uzaklaştırırsak o kadar güvende olacağımız inancındayım.
Dünyayı yine yeniden nizam edecek güce ve iradeye Türk halkı olarak hazır olduğumuzu düşünüyorum.
Böyle iğrenç bir saldırının sözde İslami bir örgüt tarafından da üstlenilmiş olması insanın aklına yeni bir orta doğu savaşına doğru gidiyoruz düşüncesini de getirmiyor değil.
Üçüncü dünya savaşının kıvılcımları orta doğu da ateşlense bile Anadolu’ya ve Avrupa’ya sıçraması bir ay bile sürmez diye düşünüyorum. Dünyayı tekellerine almak isteyen küresel sermayenin, her türlü pislik tezgahlarını sahneye koymaya başladığını anlayabiliyorum. Vakit geç olmadan yangının önüne bir set çekilerek ülkemize sıçramasını engellemek gerekir kanaatindeyim.
Daha önce ki yazılarım da da buna benzer konular da öngörüler de bulunup daha sonrasın da da alınması gereken tedbirler alınmadığı için başımıza gelen musibetleri yazmış ve bu yazıları ben demiştim demek için yazmadığımı anlatmıştım.
Alacağınız bir kararla Halep’in kontrolünü ele alıp bu yangının bize sıçramasını engelleyebilirsiniz.
Ben buradan değil bir gazeteci sade bir vatandaş olarak ön görülerimi yazıyorum, görünen köy kılavuz istemez diye bir atasözümüz de var hatırlatarak diyorum ki, Lütfen gerekli önlemleri alın ateş evimize sıçramadan.
Saygılarımla.
Gazeteci Yazar
Tankut Alp Altunsoy
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.