- 1105 Okunma
- 6 Yorum
- 3 Beğeni
MONA RIZA
Şimdi orada öylece durmuş, yine kime yazıyor bu kadın diyorsun değil mi?
Acaba ben var mıyım içinde, ya da neresinde bana aba altından sopa gösterecek, vuracak mı, kıracak mı? Diye içinden geçiriyorsun!
Ah be Mona Rıza ben de bir zamanlar, senin yazdığın her şiir de kendimi arıyordum. Acaba bana yine ne söyleyecek, ya da neremi vurup kıracak? Oysa dudaklarımdaki sözleri her seferinde yine yutan bendim, yine yuttum.
Ben kırgınlıkların sesini Rabbi’min duyduğunu öğrendiğim gün anladım. Kimseyi kırmamam gerektiğini ve kırmadım.
Beni kıranlar, ağlatanlar olmadı mı? onları da en güzeline Rabbi’me havale ettim.
Oysa gelişinde seni hep Rabbi’me emanet eder, kıyamazdım. Rüzgâr bile düşürse kaş telini ben acırdım. Şimdi acıdıklarımın bana acımasızcasına yazdığı sözlere hayretle bakıyorum.
Aşk üç günde unutuluyor mu? Ya da yapılan iyilik yazılan onlarca şiir, nasıl unutuldu sevgili?
Miadı dolan, küf kokusu veren aşkını ben geçen gece tesadüfen komodinin arkasında gördüm, yavaşça yaklaştım ona korkak ve ürkek ti -sana zarar vermek istemiyorum deyince yaklaştı bana ve ben de tuttum kuyruğundan çöp sepeti ile buluşturdum bedenini hiç mi kanamadı vicdanın? dediğini duyar gibiyim.
Evet kanamadı!
Sahi kanamak ne demek ti? İnsanı bir duygu değil mi ya benim içimdeki insani yanım o yaşıyor muydu, sen değilmiy din duygularımın üzerine betonlar döküp sonrada ölmedi deyip yakan, sevdamı iki dudak aranda eritip içki sofralarına meze yapan, neyin vicdanından neyin kanamasından bahsediyorsun?
Mona Rıza bu sana yazdığım ilk ve son mektup sen bu satırları okurken ben çok uzaklarda olacağım, ellerimde başka birinin elleri ve yüreğim de başka birinin aşkı olacak, ama şunu bil ki, seni hiç ama hiç unutmayacağım!
Hayır sevgini değil, aşkını hiç değil!
Bana yaşattığın o acıları, ben gidenlerden öğrendim.
Geri dönülmeyen yolların varlığını,şimdi seni dönülmesi imkânsız yollara gönderiyorum.
Üzerimde siyahtan da siyah bir gömlek ile.
Bekleme artık son kez bile ellerim kalkmaz yokluğuna el sallamaya,
(hakkımı helal sevgimi haram) ettiğim bedenini al ve git!
Mona Rıza...
Oysa Mona lisay’dın sen kalbimde MONA LİSA.
Not : Aşk tın bana aşk
YORUMLAR
Güzeldi akıcı. Mona Rızaya bay hoş geldin Mutluluk
diyelimmi.
Eline yüregine sağlık tebrikler
CAN KAN tarafından 8/5/2020 12:52:57 AM zamanında düzenlenmiştir.
KeLeBeK EtKiSii
beni en iyi sen anlarsın
can dostum
KeLeBeK EtKiSii
isteyince kaleminden ne cevherler dökülüyor her bir yazında daha iyi anlıyorum
tebrikler mavi kelebek
farklı bir anlatımdı ve güzeldi
sürekli kendini tekrar eden yazılardan sıkılıyor ve böyle yazıların içinde kayboluveriyoruz
devam yazmaya
ben de okumaya
devam diyorum...
KeLeBeK EtKiSii
beğenen yüreğin var olsun