- 650 Okunma
- 0 Yorum
- 6 Beğeni
Sevmek Ne Eder
Dünden başlamak gerek bu güne yarına çıkacağımız belli değilken ve hiç bir zaman yarın ve yarınlardaki umudumuzu yitirmeden direnmeliyiz bütün zorluklara bütün olumsuzluklara ve yüreğimizde sevgi emeği noksan etmeden.
Geçmiş zamanda yaşanan bir anıdan gençliğimden hızlı araç kullanma hobim vardı gitgide ayağımı gazdan çekmesini öğrendim ki ne içtin derseniz bol bol kitap ve kovboy filmi içtim ve aklıma yerleştirdim. Tam hastanenin önüne vardığımda önümde seyreden araç aniden durdu ve o aracın arkasından vurdum fazla bir maddi hasar yoktu. Aracın şoförü büyük bir hışımla araçtan indi;
-Ehliyeti nereden aldın
Hiç durmadan bende aracımdan inerek ona sakin bir tavırla
- Senem Sürücü Kursundan
Orası neresi diye sormadı ve devam etti "sen suçlusun ekip çağıracağım."
Bu arada hafif ceketini yukarı doğru kaldırıp bana tabancasını gösterdi ve ben gülümsedim gözlerinin içine baktım.
- Benim avcılık belgem tabancam hemde tüfeğim vardı kitapları sevince üçünden vazgeçtim.
Adam hal ve tavırlarımı görünce binip arabasını çekip gitti. Biz hastaneye vardık ve ikinci oğlumuz dünyaya geldi. Yıllar sonra aynı arkadaşla karşılaşınca emekli olmuş oturup karşılıklı birer kahve içtik bol bol gülümsedik.
Zaman ve yaşam bizleri neler ile karşılaştırıyor. Haklı olduğunuz halde haksız olduğunu savunanlar ya senin çekemeyen yada düşmanındır derdi atalarımız aslında o da şart neden mi mücadele etmeniz öyle bir gün geliyor ki yaptığına pişman dahi oluyor değmezmiş diyorsunuz çünkü ömür çok uzun değil.
Yazımızı sevmek ne eder diye başlık attık. Peki neyi seviyoruz tabii para diyen araba diyen yazlık diyen daha çok olduğunu düşünüyorum çok paranız olsa çok düşman çok arabanız olsa çok tasanız yazlığınız olsa yazın gideceksiniz kışı yok çok olmayacak helalinden olsun vicdan ve ağrısız başınız olmasını kim istemez. İstemeyenlerde olabilir hoşgörü diye bir şey var o yok aslında hoş-görülecek şey var hoş görülmeyecek şey var. Çok kitabımız olsa evimizde Atatürk Kütüphanesi ne güzel olur. Fiskos üzerinde kalem kağıt ara sıra yazmak not almak da güzel olur. Okumayı yazmayı sevmiş oluruz.
Dün bir saat dolmuş yolculuğum oldu "Momo" adlı kitabı başladım. Gözlerimi dinlendirmek maksatlı yan taraftaki araçlara bakıyordum ön koltukta oturanların büyük bir çoğunluğunun elinde ceptelefonu aslında neden cep denildiği muamma bağlı hale geldik.
Bir kadını sevmek anne kardeş yar sevmek ne ile başlar korumak sahiplenmek ve o duyguların sürekliliği esas olması gerek İnsan hayatında yaşatır sevdiklerini ki ne kadar üzerse üzsün seviyorsan o sevgi ile ömrünü tamamlarsın. Geçen ay otuz yedi kadın öldü bilinen bu bilmediğimizde var bunları katledenler sevgiyle başladı ama devamı afetten felakete her gazete her haber programında içim paramparça oluyor lütfen sevmek güzel şeyler etsin kanunla mı olur eğitim öğretimle mi bilinçlenelim sevmek ölüm etmesin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.