- 358 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YETKİLİLERE DUYRULUR
YETKİLİLERE DUYURULUR.
Yusuf Yılmaz
Bir sehirde huzur ve güven içinde yaşamak herkesin hakkıdır. Beşikdüzü Belediyesinin önünde onlarca köpek sabahlara kadar havlıyor.
Etrafta yaşayan, uyuyan bebekler,hasta yatan yaşlılar var.
Bunun bir sorumlusu yok mu?
Üstelik bazı gençler bir araya gelerek yüksek sesle saatlerce konuşuyor.
Artık yeter.
Biz vatandaşlar bunlarla karşı karşıya kalmak istemiyoruz.
Yetkililere sesleniyorum.
Yanış anlaşılmasın ben köpek havlamasından değil uzun süre koro halinde havlamalarından rahatsızım. Yoksa o köpek severlerden daha çok ilgi gösteririm. Sadece köpeklere değil bütün hayvanlara.. Köyde yılan sürüsünü görünce öldürenleri engelledim. Ben köy evinde tavanda sincaplarla birlikte yaşıyorum. Sadece köpeklere ilgi değil Allah’ın yarattığı her canlıya, bitkilere dahi...kimsenin özgürlük alanına tecavüz etmediği müddetçe. ..
Ben köpekleri hedef alarak yazmıyorum ama köpek pislikleri caddeleri kapladı. Bu pislikler kuruyor toz haline geliyor. Havaya karışan bu toz bulutunu teneffüs ettiğimizde ne gibi hastalıklara mazur kalıyoruz? Hiç düşündünüz mü?
Avrupa gibi ülkelerde köpek pislediği zaman bir poşete atmak mecburiyeti var.
Cezası da çok ağır.
Ne yapmalı?
Çözüm basit:
Barınak.
Sahipli köpekler yere pisler pislemez hemen yerden poşete konmalı.
Ne insanlar köpekleri rahatsız etsin ne de kopekler insanları.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.