- 845 Okunma
- 5 Yorum
- 7 Beğeni
PEDOFİLİ BELASI
ÇOK DEĞERLİ, DOSLAR, ARKADAŞLAR…
Sizlere önemli bir uyarıda bulunmak istiyorum. Bunu dikkate alırsınız almazsınız tabi ki sizin bileceğiniz bir durum. Ancak günlerdir okuduğum yayınlar, izlediğim videolar bu konuda beni gerçekten perişan etti.
LÜTFEN….AMA LÜTFEN….
Çocuklarınızın, torunlarınızın, yeğenlerinizin fotoğraflarını, sosyal medyada paylaşmayın, hiçbir şekilde konum belirtmeyin.
Pedofili dünyada olduğu kadar ülkemizde de yaşanan mide bulandıran olaylar arasında. Artık sık sık tacize, tecavüze uğrayan, kaybolan, kaçırılan, orada burada ölüsü bulunan çocukların haberlerini duyar olduk.
Bunların çoğu küçücük yavrular, hatta bebeler. Yaşının küçüklüğüne bakmadan feci şekilde tacize uğruyor, hatta işkence görerek öldürülüyorlar. Tehlike de genelde ya hiç tanımadıkları bilmedikleri kişilerden, ya da aile büyüklerinden gelebiliyor.
Daha birkaç gün önce bir video izledim FB da dolanan. İki küçük kız çocuğuna kendi anneleri marifetiyle taciz yapıldığını. Büyük olan 7-8 yaşında var yoktu. Bir şekilde bu çocuklara yapılan öğrenilmiş ki, bir kişi sorular soruyordu onlara.
Çoçuk “Annem bazen öğretmenimizi arayıp, hasta olduğumuzu söyleyerek bizi okula göndermiyor… Falanca abiyle bize içki içirip, soyuyor ve çıplak resimlerimizi çekiyor” diyordu.
Kim bu falanca abi diye soruyor yine o kişi. “Annemin kocası ama onlar evli değil… Anneme resimlerimizi çekince 100 lira veriyor… Ben anne bugün soyunmasam, resim çektirmesem olmaz mı diyorum… Ama annem hayır bunu yapmak zorundasın, diyor. Yoksa fena dayak yersin”
Düşünebiliyor musunuz. Çocuklara bunu öz anne bile yapıyor. Belki fakirlikten belki de o falanca abinin eline düştüğünden, bilemiyorum ve çektikleri resimler internetten açılmış bazı sitelere dağıtılıyor.
Sizlerin paylaştığı çocuk resimleri de kopyalanıp bu sitelere dağıtılıyormuş. Binlerce kansız, ifettsiz, ahlaksız pedofiliciler (ki bunlar insan değil, aramıza karışmış iblisin şeytanları, yavrularımızın resimleri zevk alarak izliyorlar.
Çoğu çocuğun yaşadıkları yerler de bu şekilde tespit edip kaçırılıyorlarmış.. Hatta çeşitli ayinlere kurban dahi ediliyorlarmış. Dünyada kaybolan, kaçırılan çocukların haddi hesabı yokmuş.
İNANIN OLAY ÇOK AMA ÇOK DERİN…
Bu haberler kesinlikle boş verilecek gibi değil. LÜTFEN çocuklarınıza sahip çıkın. En yakınlarının bile onlara karşı davranışlarına dikkat edin ve kendiniz de onları severken, banyo yaptırırken mahrem yerlerine asla dokunmayın. Çocuk bunu normalmiş gibi görmesin ve başka biri yaptığında da ters bir şeyler olduğu anlayıp, hemen sizi haberdar edebilsin.
SON OLARAK TAVSİYEM….
Vaktiniz olduğunda İnternetten Amerika’nın başının altından çıkan ve dünyaya yayılan “PIZZA GATE – EPSTEIN ve WAYFAIR” diye adllandırılan Skandalları araştırıp, okuyun ve bu konuda “YOUTUBE” da yayımlanan videolara bir göz atın.
ÇOK ÜZGÜNÜM. Ben üzerime düşeni yaptım, Gerisi size kalmış bir durum.
* * *
YORUMLAR
Dünyanın çivisi çıktı vesselam, kanunlar yeterli değil malesef. kendi tedbirlerimizi alarak tüm yavrularımıza karşı azami duyarlı olmalıyız...
Billur T. Phelps
Evet, Önce biz gerekeni yapmalıyız!
Gözlerimizi evlatlarımız üzerinden ayırmayacak ve bu insanlarla
mücadeleyi de asla elden bırakmayacağız.
"""çocuklarınıza sahip çıkın. En yakınlarının bile onlara karşı davranışlarına dikkat edin ve kendiniz de onları severken, banyo yaptırırken mahrem yerlerine asla dokunmayın. """
İfadenizin tekrarından ötesi YOK.
Allah korusun da demiyorum. "Koruyun" diye verdiklerini sen koru diye Ona İade etmek Alçaklığından VAZGEÇMELİYİZ. Gereğini yaptığımız her fiilin neticesi Başarı ile sonuçlanır. Sünnetullah böyledir.
Dilerse Yakmaz diye ateşe giren: Yanmayı HAK etmiştir. ÇOCUK lar ise anne babaya muhafazası için emanet edilmiş, toplumun izzet ve şerefidir. Onlara karşı her birimiz ayrı ayrı sorumluluk duymalı ve duyarlı olmalıyız. "Sever de döver de" boş vermişliğinden "sever ama dövemez" hassasiyetine kapı aralamalı; Can'ın aziz, insanın hazret, Eşyanın "emanet" olduğu şuurunu önce nefsimiz ve sonra çocuklarımıza öğretmeliyiz.
Sevgisiz olmaz. Fakat sevgi korumaz. Adalettir yer yüzünde nizamı sağlayan.
Bir tek Adaletin; içinde kötülük, dışında iyilik bulamazsınız.
Bu yazıyı okumuş olmanın yorgunluğu ile hassasiyetinize teşekkür ediyorum. Bu nevi iğrençlikleri aklımızın ucundan bile geçiremeyeceğimiz günler nasip etsin Mevlam.
Hayırlı bayramlar huzurlu ömür.
Billur T. Phelps
Elbette ki önce biz koruyacağız.
Telef olan yavrunun haddi hesabı yok! İçim yanıyor ....
Bunlar hep vardı ama iletişim ağları geliştikçe çok daha fazla görür
duyar olduk. LANET OLSUN
Yeter Allahim diye bağırmak istiyorum.
Ne haberlerini duymak ne okumak ne de bilmek istiyorum. Tiksindirici, iğrenç bir kelime bu.
Sanki dillendirdikce artıyor gibi geliyor bunlar.
Insan şekline bürünmüş canavarlar.
Bu yazıyı bile okumak istemedim ama okumuş bulundum. Bilgilendirme yazıları bile çirkin. Içinde o kelime olduğu için. Çocukla cinsellik aynı cümlede kurulamaz.
Idam gelse ne olacak beyni, düşünceleri idam edemedikten sonra.
Zarar vermek isteyen her türlü yine zarar verecek. Ölüm kurtuluş.
Adaleti güçlü bir ülke değiliz ki adalet yerini bulsun.
Anne babaların ustunde öyle büyük bir görev var ki.
Başlangıç aile.
Selamlar...
Billur T. Phelps
Konu kötü iğrenç...
Çok haklısınız... Ama es geçemeyiz...
Bu gerçekler hepimizin derdi olmalı ve evlatlarımızı gözümüzün önünden de
ayırmamalıyız.
Billur T. Phelps
Zira bu ülke de sap ile saman karıştırılır ille ki
ve bir sürü suçsuz insan da güme gider.
:(
7TEPE
Billur Hanım, merhabalar.
Güzel olmayan ancak değinilmesi gereken bir noktaya değinmişsiniz. Tebrik ederim.
Bizim milletin büyük çoğunluğu, bu tür şeylere komplo der ve geçer; ancak bilseler, her şey bir kaç tık uzaklarında ya da duvarlarından adım attıkları anda sokaklarında dahi dönüyor... İğrenç ve salyalı!
Müsadenizle bir şey eklemek istiyorum. Pizzagate ile ilgili Türk insanının %99'undan fazlasını okumuşumdur ancak delillendirme şansım olmadığı için bir şey demeyeceğim burada. Delil isteyen gayet temiz biçimde ulaşır aslında.
Aslında eklemek istediğim ''wayfair'' olayı ile alakalı. Dünyaca ünlü ''reddit'' adlı bir platform vardır ve burada trol haberler üreten bir güruh da vardır. ''Wayfair'' olayı onların ürünüdür ve gerçeklikle alakası yoktur. Bunu belirtmek isterim ki kafalar bulanmasın.
Ayin demişsiniz, maalesef böyle şeyler de var ve insanlığa zaten inanmazdım da biraz ayin videosu izledim. Bu videoları izleyen kimsenin psikolojisi ''çelik gibi'' değil ise seri katil olur, o kadarını söyleyeyim.
Herkesin ulaştığı ''public'' internette, Cern'de Shiva heykeli önünde kurban ayini vardır. Bizleri komploculukla suçlayan aklı evvel materyalistler, gitsinler bu ayini bir izlesinler, sonra da vakti ile Cern'ün yaptığı 2 açıklama var konu ile alakalı; bunları orijinal dilinden okusunlar.
Billur Hanım, ''public'' olmayan internette yemin ederim daha fazlası var ama insanı delirtecek cinstendir.
Bu insanlık düşmanlarına ne yapılır bilmiyorum ama yazdığınız bireysel koruyucu tedbirlerden başka da yapılabilecek bir şey yok sanırım. ''Don Kişot''a çıkar bir de adımız, yeterince stigmamız varken.
İyi akşamlar.
Billur T. Phelps
Daha çok d....lecek bu dünya anlaşılan
Billur T. Phelps
Konu hiç güzel değil hatta berbat..
Dünya da olduğu gibi ülkemizde de bu olayların inanılmaz boyutlara gelmesi dolayısıyla
Uzun zamandır kaç yayın okudum, kaç video takip ettim anlatamam. Sonunda da neredeyse delirecek hale geldim üzüntümden.
Komplo teorisi diye geçip gidilemeyecek kadar ciddi durumlar. Benim evladım yok ama
tüm çocuklar adına çırpınıyorum. Allah korusun deyip geçiyorlar. Hayır efendim. Önce evladınızı siz koruyacaksınız, izine basacaksınız.
Çoğu anne ellerinde telefon gittikleri yerde, çocuk kendi halinde. Bunları görmek de benix
ziyadesiyle üzüyor. Sonra bir şey olduğunda feryat figan gidiyorlar.
Ayrıca artık kimseye güvenmeyeceksin. Kendi yakınlarından çocuklara olmadık şeyler yapıldı. İnsan suretinde şeytan dolmuş etrafımıza. Bilmiyorum bunun sonu neye varır.
:(
Konsantre Karanlık Madde
Maalesef o düzeni bizzat getirecek olanların kirli işleri bunlar. Maalesef...
Gördüklerimi, izlediklerimi, okuduklarımı, duyduklarımı silmek istiyorum bir taraftan. Diğer taraftan da ''hayır'' diyorum, ''nefretin baki kalmalı...''
Çeksinler masumların üzerinden ellerini. Çeksinler.
Ve yemin ederim komplo filan değil, bebek ve çocuk kanı içen insanlar(?) var.
Babaları, anneleri tarafından taciz edilip, kripto paralarla görüntülerinin pazarlandığı çocuklar var.
Mide bulandırıcı. İç parçalayıcı.