- 44206 Okunma
- 24 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Ne kadar güzel bir ruhunuz var
kelimeler yüreğin sesidir zaten. muazzam diyeceğim utançla
zira ben ayıpları saydım bu eserde
dost adına
dostluk adına yaşam kesitlerini ipotek eden ayıpları
çaresizlik; o bambaşka bir şey zaten
yazılmaz hiç bi rzaman tam manası ile. Yaşanır tek düze.
Sevgili Yasemin,
bir şey dikkatimi çekti.
Şiirlerin de çok muazzam ama hikaye dili sana daha çok yakışıyor
bir iki teknik şey dışında tam anlamı ile muazzam bir aktarım bu
yerini hak etmiş
tebrik ediyorum
sevgilerimi gönderiyorum
:):)
KargülüALMILA tarafından 2/19/2007 4:44:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
ikinci paragrafta biraz daha calismak lazimdi bence
cümleler kendi icinde birbirine kaybolmus
okurken cümle bitti diyorum ama devam ediyor
yazar gözden kacirmis olsa gerek
ayrintiyi severim
yazi bence duygusunu verdi
fakat ben garip bir sekilde hala ikinci paragraftyim haberiniz olsun
kutladim
.......f.s.m
" bir lükste takılsa aklım babam geliyor hemen, elleri yara içinde, üzerinde eski püskü bir elbise saçlarına ak düşmüş babam bir günde yaşlanan babam gülümsüyor bana… "
AH DOSTUM ACILARI NE GÜZEL YAZMIŞSIN O SENİN BABAN ELİ YARA BERE İÇİNDE YÜZÜNDE GÜLÜMSEME ...
TEBRİKLER
bu kadar acı yazılar yazmak zorundamısınız yasemin neden insanları geçmişine götürüp getiriyorsunuz ama gerçekten tek kelime ile harika tebrik ederim.hayatın ta içinden bir anı sanki okuduğum zaman ağlamamk için kendimi zor tuttum.selamlar bir dost dostunu ağlatmayın .sen hep gül emi hanım efendi.
Gözlerimin buğulanmasına engel olamadım. hüzün dolu ve harıka bir anlatım..
tebrik ediyorum. sevgiyle kalın..
Dostlar, akrabalar nasılda bir anda çıkmışlardı hayatımızdan nasılda bırakmışlardı bizi kendi kaderimize. Babam borç isterim diye beni görünce yollarını değiştiriyor dostlar hatun, bak kapımızı bir Allah’ın kulu çalmıyor ne gelen var ne giden… Belki de babam öyle hissediyordu cebinde parası olmadığı için. Beklide kendisi kaçmıştı dostlarından, bir çay bile ısmarlayamama ezikliği dokunuyordu kim bilir ?
Şimdi ne zaman güzel bir yemek yesem, bir lükste takılsa aklım babam geliyor hemen, elleri yara içinde, üzerinde eski püskü bir elbise saçlarına ak düşmüş babam bir günde yaşlanan babam gülümsüyor bana…
kutlarım saygımla...
Oooooof dedirten bir yazı okudum.Maalesef esnafın büyük bir bölümü zor durumda....Ve maalesef iyi gününüzde etrafınızda pervane olanlar zor günde dağılıyor birer birer.
Hayatın acı gerçeklerini okudum.Çok samimi bir dille yazılmış.Hayatınızda herşeyin güzel olması dileklerimle kutladım.Selamlar....