- 386 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Eskiler ve şimdiler
Ne güzeldi o günler ilk sevgi o ilk sevilme telaşesi... Her şeyin bir anlamı, damağımızı kuşatan tadı vardı.
Hormonsuz aşkların aşıklarıydık. Şarkılar bile güzeldi. Sevdiğimiz sanatçıların korsan kasetlerini pazardan aldığımız mutluluk gibisi yoktu. Eve varıp koşa koşa teyibe sarılışımız ne güzeldi.
Bayram öncesi heyecanlarımız vardı bir pabuca sığdırdığımız. Yeni aldığımız bayramlıklarımız kapı kupuna asılı dururdu. Sabah uyanıp el öpme yarışına girip aldımız haşlıkları biriktirme planlarımız ne masumdu.
Mutlaka çantalı bir elbise alırdım kapı kapı dolaştığımda şekerlerimi koymak için. Erkek çocuklarının ellerinde poşetler.
Sonra kim daha çok almış kimde olmayan şeker kimde varmış. Ne güzel bayramlarımız vardı.
Şimdi neden bu kadar uzağız ki her şeye.
Önce biz sonra hayat uzaklaştırdı bizi bizden. Bir araya gelmeyi unutmuşken hastalık vurdu istesekte gelemeyiz şimdi bu yüzden.
Neden kıymetini bilemedik ki her şey normalken. Neden uzaklaştırdı bizi teknoloji denen canavar birbirimizden.
Her şey bu kadar kolay olmak zorunda mıydı. Kolay olan her şeyin kıymetimi kalırdı.
Mutluluk aslında bin de bir yaşamaktı. Mutluluk nadiren bulunan bir çiçeği koklamaktı.
Zor kazanmak, zoru başarmaktı mutluluk. Şimdi zorluklar içerisindeyiz.
Umarım bu zamanlar geçince hayatın, geçmişin bir birimizin kıymetini biliriz.
Her şeye sahibiz. Herkese ulaşabiliriz. Ama dokunamayız. Sevemeyiz, öpemeyiz.
En son ne zaman babamıza sıkıca sarıldık, en son ne zaman annemizin kokusunu içimize içimize çektik.
Çocukların başlarını korkusuzca okşadık. Ölmeden mezara girmiş gibiyiz.
Hayat bize eskileri özletiyor her şeyden çok. Çok eskilerin kıymetini bilemediğimizi hatırlatıyor.
Bir ömrün bir kısmını nasıl sebepsizce harcadığımızı gösteriyor. Hayat aslında bize ders veriyor.
Umarım anlarız. Umarım yeniden bir birimizden uzaklaşmayız sebepsiz...
www.youtube.com/watch?v=lHxp4bkNSIQ
Eskiler demişken bu şarkıyıda okuyanlarıma hediye edeyim :)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.