- 435 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sosyal Medyada Öfke Yarışı
SEVGİLİ DOSTLAR,
Öncelikle can dost Mercan DEDE’ den bir alıntıyla başlamak istiyorum sözlerime.
Üstat der ki; ”Dans etmeye , şarkı söylemeye , bu dünyadaki tüm iyilik ve güzellikleri kutlamaya devam edeceğiz.
Bize dayatılmaya çalışan sefil; öfke ve nefretle beslenen, kılıç ve kaba kuvvetle desteklenen, kimselerin bugüne kadar görüp bilmediği bir cennet için muazzam güzellikteki bu dünyayı cehenneme çevirmeye kararlı zihniyetin karanlık dünyasında yaşamayı reddediyoruz.
Kaba kuvvet ve silahla elde edilen zaferlerin bugünün dünyasında yeri olmadığına, kılıçla kazanılan tüm başarıların gelip geçtiğine insanlık tarihinin tanıklık ettiğine , nezaket , içtenlik , şefkat , hoşgörü ve muhabbetle kazanılan kalplerin ise sonsuza kadar Bir’likte kalacağına gönülden inanıyoruz .
Can alan silah nedir ki ? Gönül alan tek bir sözün yanında…”
Tek kelimesi ile müthiş diye tarif edebileceğim bu sözlerin, her kelimesinin altına bir dünya insanı olarak bende imzamı attığımı beyan ettiğimi birdirmek isterim sizlere. Giriş yaptığım her sosyal medya platformunda çoğunlukla kin, öfke, nefret, bölünmüşlükler hatta herkesin yüksek affına sığınarak tabiri caizse basit “..dik” yarışına dönüşmüş paylaşımlar görmekten gına gelmiş bir kişi olarak; Tüm herkesi sevginin, saygının, aşkın, şefkatin, hoşgörünün, samimiyetin, nezaketin, iyiliğin ve barışın ışığında eğitimi, bilimi, sanatı, reformu, yaratıcılığı ve araştırmaları konuşmaya ve paylaşmaya davet ediyorum.
En azından bu andan itibaren ben artık öyle yapacağım. Büyük üstat Sevgili Hayrullah ERSÖZ ne güzel dile getirmiş…
“Garip...
Adına, tadına, tuzuna, tozuna bakmayız,
Acısını duyalım yeter.
Her nemiz var ise verip verip,
Kalp, gönül, damar, ses, nefes...
Hayal, hülya, rüya, şarkı, şiir, miir...
Ne bulursak girip girip.
Garip garip severiz biz,
Garip garip…”
Bu vesileyle bir süredir üzerinde çalıştığım, naçizane kendimin yazıp okuduğum şiirilerimi paylaşmanın heyecanı ile bana şiir yazmayı öğreten sevgili Mercan DEDE ’ye sonsuz teşekkürlerimi bir borç bilirim.
İçinizdeki sevgileriniz garip, gönülleriniz zengin olsun. Sevgi ve Saygıyla…
Ahmet BÜYÜKKARACA
27/07/2020
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.