Sanal Alem ve Sineksavar..
Sivrisinekten öğrendiğimizi gösterdiler dinozorları veya dnalarını. ( Jurasıc Parklar)
Göklerden gelen bir üst ırk olabileceğini ( Prometeus,Mısırın Tanrıları, )
Toprak ağalarını ve marabalık kültürünü (Yeşilcamdan)
Askerliği ve kahramanlığı bir çok tarihi savaş filminden. (Cengiz Han, Gökkuşağı Savaşçıları, Piyanist, Gladyatör,Cesur Yürek, 13 Suikastçi, Son Mohikan, Kasırga Denizi, Osmanlı Subayı, Savaşın Kralları, Hyena Geçidi, Son Savaşçı, Fetih 1453 vb vb vb)
Dini filmlerden ( Çağrı, İsanın Çilesi)
Komünizmin zulümlerini Çin ve Rus kamplarındaki işkenceleri..
Sömürge tarihini, Kanlı Elmas’lardan...
Sanat dedikleri eskiden tiyatroydu, kitaptı, alemdi, içki meclisleri, tarikat ayinleriydi belki de.. Taş yapılardan sonra en çok eğlence için doğdu Kral ve soytarılar, sirkler, Karagöz ve Hacivatlar..
Robotik teknolojileri, yapay zekayı: Voltran ve Terminatörlerden..
Bilim Kurgulardan Süper Kahramanlara, uçan kaçan kolay kolay ölmeyen, insan üstü çekimlerden, 50-100 metre yukarıdan parente atarak atlara oturan Malkoçoğullarımız, Kara Muratlarımız vardı, Robinhoodlar gibi..
Tarihi ve binlerce yıl öncenin yaşayışını, devlet yönetimini, klanları, boyları, milletlerin tarihi gibi..
vb vb vb
Tavsiye niteliğinde dizi ve filmler diye daha önce de yazmıştım..
Dizi ve film siteleri revaçta internette, eskiden zenginler için olan tüm sanatsal çalışmalar diyebileceğimiz gösterimlere artık herkes ulaşabiliyor.
Din sömürüsü en çok Hristiyanlıkla alakalı filmlerdeydi.. Ruhbanlığı gördük Hint inanışlarında, islam inancında da aynı isevi ruhban sınıfı gibi varlar.
Her milletin oluştu son 200 yılda bir sinema sektörü....
İntertte 50-60 yıldır ulaştı bir çok eve, bireye..
Bu kadar insanı nasıl kontrol edeceksin? İşlerin nasıl döndüğünü bilen zihinleri, insanları, son kuşakları..
Elbette numaralandırarak kontrol yolunu seçecekler...
Dijital kölelik dediğimiz kontrol sistemi herkesi, afrika köle ticareti veya tarihsel köleliği bile aratabilir..
İşte bu yüzden dostlar, sanal sansüre karşı çıkmalısınız..
Sosyal medya sadece youtube, tvit, instagram değildir.
Sizin ne okuyacağınıza, ne izleyeceğinize karar vermelerini ister misiniz? Eskiden yasaklı kitaplar olurdu, şimdi ise yasaklı siteler.. Özgürlük ile otorite savaşıyor dünyada...
Hukuk bir şekilde devletlerin siber polis teşkilatları yoluyla zaten işliyor. Aşırı dereceye kaçan, soygunlara, aşırıya kaçan her şeyi zenginler ve güçlüler bir şekilde zaten devleti kullanarak veya vatandaş devleti işleterek suçluyu buluyor, arattırıyor vermiş olduğu verginin hakkıyla. Zenginler çok vergi verdiği için mi devlet onları ön sıraya alıyor, basın manşet yapıyor belki de??
Devletler hukuğu İşletmeli de zaten, devletlerin ilgili birimleri suçluları bulmalı da zaten..Bunda bir sıkıntı yok ki zaten..
Sanırım dertleri başka??? Sanırım değil, dertleri bambaşka işun derununda...
Lakin bilirsiniz; pergelin dibindeki bir derecelik açı, pergel açılınca 180 dereceye ve hatta dijital ciplerle 360 dereceye kadar çıkabilir.. Komple esir alırlar sizi, tüm görüşünüzü kapatırlar, emin olun.. Karanlığa ve kendi dar çevrenize kalırsınız tüm dünyayı düşününce...
İnternete dokunmalarına izin vermemeliyiz, elimizden geldiğince dilimiz döndüğünce bunları yazmalıyız.
Dinazor yönetimlerin yaptığı her zaman aynıdır.. Zorba yasalar..
Faşizm de, Komünizm de, Teokrasi de insanı zorla kontrol etmek için çalıştı durdu asırlarca..
Bu konu sadece iktidarların internetten bilgi alınmasını önlemenin çok ötesinde.. Asıl amaç, bilgiye, kültüre, geniş düşünmeye erişime kapamak.. Kendi suçlarını örtmek için insanları, yüzde 98-99 çoğunluğu bilgisiz bırakmaları gerekiyor.. Kitap devri kapanmak üzere arkadaşlar..
Basını gazeteleri zaten tüm dünyada kontrol eden eski kalıplaşmış, dünyanın en çok yüzde 1-10 ununa tekabül eden dinozorlar, multi milyarderler....
Özgür internet milyarlarca küçük insanın bir olup zorbalığa karşı çıkabilmesinin şimdilik ve çağlar boyunca ne iyi teknolojisi değil mi? İpek yolu için kan döküldü Asyada asırlardır ?? Ne için ???
Bu tür yasalar Bolu Beyi ise, bu yasalara karşı çıkanlar Köroğludur, Dadaloğludur.. İşin diğer boyutunda Muhammeddir, İsadır, Musadır bizim ülkemiz için ise Atatürktür diye düşünüyorum..
Bu sadece bizim için değil tüm dünya için geçerli.
Eğer biz bugün herhangi bir kıtada meydana gelen olaya tepki verebiliyorsak, karınca kararınca, kadınlar haklarını arayabiliyorsa, mazlumlar sesini duyurabiliyorsa vb haberdar olabiliyorsak, hangi siyasi veya ideolojik veya felsefi veya inançsal düşüncede olursak olalım sosyal medya yasağına veya kontrol altına alınmasına karşı çıkmalısıyız.
Ve daha ileri boyutta internet bağlantılarında aradaki şirketlerin çıkarılması gerekiyor. Telefon şirketlerinin aradan çıkarılması gerekiyor. Sadece elektriğe bağlı, bir şartele bağlı da kalmamalı bu anonim bilgi ve kültür kaynağımız bilgisayar ağlarımız. Yavaş yavaş onlar da gerçekleşecek.. Tam Bireysel Kapitalist çağ diye yırtınıyordum geçen yıllar..
Roma zamanında Pagandı, neler neler yapmadı ilk İsevilere, Mekkeli müşrikler ha keza ilk Müslümanlara... Sonradan İseviler diğer inançlara, Müslümanlar diğer inançlara, Avrupalılar sömürdükleri Hinde, Afrikaya, Çine belki de... Arap kralları kölelerine...Türk Hükümdarları tebaa olarak gördükleri milletlerine, Mısır Firavunları halkına.. Kabile reisleri kendi kabilelerine...
Lakin her zaman yasaklar delindi.. Sonradan yasak olması kalktı.. Dünya yönetiminde bölge toprak inanç vb her yönetimde 1 tane iyi geldiyse 9 tane kötü gelmiştir arkadaşlar...
Paganlara karşı İseviler kazandı, İsevilere karşı Muhammediler kazandı, Muhammedilere ve diğer dinlere karşı Laikler kazandı, Firavuna karşı Mısırlılar, İngilizlere karşı krallık karşıtları, lordlara beylere karşı tebaaları, kabile reislerine karşı kabilenin bütünü kazandı yani Balinalara karşı planktonlar kazandı bile diyerek olayın vahametini anlatmaya çalışsam.
Anlatabilir miyim bilmiyorum.
Küçük akıl oyunlarıyla sizleri ahlaktı, kişisel bilgiydi, uyuşturucuydu, devlete hesap vermeleri veya bilgi vermeleriydi diyerek kandırmalarına izin vermeyin..
Bu yolun yani internet bağlantılarının sonucunda tek dünya devleti veya hiyerarşisi veya milleti oluşacağını sizler düşünüyor musunuz ?? Eğer düşünüyorsanız evet sosyal medya sınırlandırılsın diye el kaldırın.. Zalimlerin ekmeğine yağ sürün.
Devletler iyilerin elinde iyi işler, ancak interneti de tamamen kontrol altına alırlarsa Kuzeyden Güneye Doğudan Batıya tüm insanlar bir şekilde eski çağlar gibi köleleştirilecektir. Çok çok kötü yönetiliyor devletimiz, devletler, uluslararası örgütler falan filan fişman şişman tombul parmak çok yani..
İnternetin Tanrısına sizi kul etmelerini istiyorsanız sosyal medyayı kontrole evet dersiniz..Yoksa internet Tanrının bir lütfu diyorsanız her konuda buna karşı çıkınız.
Dünyanın çeşitli yerlerinde meydana gelen hak aramalarında Afrikadan Avrupaya, Güney Amerikadan Avustralyaya Asyadan Kuzey Amerikaya internet büyük çoğunluğun yanında olan bir teknolojidir. Sizi gütmelerini engeller, koyun olmaktan çıkarır, koyun olursunuz yine ama kurtlardan uzak nerede otlayacağınıza siz karar verirsiniz belki de dağ keçileri gibi olmanızda fayda sağlar.. Emin olun bundan. Biliyorum da yazıyorum..
Böyle düşünüyorum; krallar, sultanlar, şahlar, reisler, başkanlar, şeyhler, lordlar, beyler, paşalar, ceolar ... müsaade ederse, işin sonunda ne düşüneceğinize bile karışacaklar..
Yeniden karanlık çağları yaşamaya gerek yok diyorum...
*
Kımıllar ve sinekler için sineksavar gerekli..Vız vız vız arkadaş kaç saattir.. Kuyruğum yok ki öküz gibi sallasam da... yine durmazlar değil mi?? Kımıl bunlar hava da bir boğucu sorma yani..Biraz serinledi yine gece günü döndürüp durana şükran efendim, kımıllara da bir çare bulaydı..
Saygı Huzur ve Sağlık dileklerimle.
En sevdiğinize emanet olunuz.
YORUMLAR
Göstermelik koruma yasaları arkasında yatan acı gerçekler...
Eskiden olmuyor muydu, şimdi çoğaldı falan filan laf salatası...su an en büyük güç anında haberdar olma meselesi...bu gidince geriye ne kalacak ki...
Ah bir sürü vardı nesildaşım git derler giderdi kal derler kalırdı...sonra biri atladı uçurumdan kalanı hiç sormadı peşinden atladı..
Sağlıcakla...
Yinsani
başka bir gezegende koloni fikri zaten var yani, uçsak mı göklere doğru:)
katkına çok teşekkür ederim.
black_sky
Bir şarkıda yönetenler çağ dışı dinazor diyordu. Yönetenler dinazor felan değil, onlar retorik ustaları. IQ kapıştırsak bizim IQ muzdan yüksek bile çıkarlar belki. Yönetenler işini biliyor neden medya onların yanında. Monarşide insanlar korkudan krala itaat ederlerdi krala laf söylemek ölümdü. Şimdide hapis aynı şey. Günümüzde tüm mesele medyada bitiyor, medya senin yanındaysa, danışmanlarından bir iki güzel laf iste, sonra kameranın karşısında bu sözleri tekrarla veya milletin duygularını sömür. Seçim zamanlarında insanların halife seçtiğine inanıyom ben :D.
Sosyal medyaların bazen fişini çekçeklerini söylüyorlardı. Nasıl bir şey acaba, prizden çıkarınca direk kapanıyo mu siteler ? Neyse fazla konuşursak bizim de fişimizi çekerler, Allah muhafaza. Güzel yazıydı abim, saygılarımla...
Yinsani
teşekkür ederim farkındalık için..