- 416 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sensiz bize
Belki de ben hatalıydım. Yaşadıklarım da ve yaşayamadıklarımda..
Benim tercihimdi belki de herşey. Bazen düşünüyorum ve şöyle bir arkaya dönüp bakıyorum diyorum ki kendime hakettin mi bunca şeyi???
Neydi beklentin ? Kime kızgınsın ?
Kaderdi diyip sıyrılmak kolay galiba ? Mutlu gözükmek hep kendinle çelişmek hatta kendin bile bu duruma inanmak zorunda kalmak en zoru olmasına rağmen kolaydı benim için.
Hayallerim vardı. Hiç küçük pembe panjurlu ev hayali kurmadım ama benimde hayallerim vardı. Siyah sadece gecenin rengi heryer bütün benliği ile aşkın rengiydi benim için. Sana dair hiç uzun cümlelerim yoktu. Ben sana hep sade ve kısa aşk dolu cümlelerim vardı benim duyduğum ve benim bildiğim senin hiç haberdar olmadığın.
Arada sira da diyorum ki kendime daha ne kadar sevebilirdin onu daha ne kadar sevgi büyütebilirsin içinde???
Cevabı belli aslında gökyüzü kadar seviyorum yeryüzü kadar oluyorum okyanuslar kadar imkansız olduğunu biliyorum. Daha fazla sevebilir miyim özleyebilir miyim imkansız olabilir misin ???
Cevabım evettttt.
Ne eveti ya ne eveti yeter kalbime bu kadar sevgi bu kadar özlem acı ve imkansızlık.
Sen sevme beni. Çünkü benim sevgim sensiz bize yeterli.
İlknur Yıldırım
15:55
25.07.2020
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.