- 467 Okunma
- 2 Yorum
- 5 Beğeni
MALESEF
Yine gündemde bir kadın yine bir ödül ceza yönetimi ve yine kendinden geçmiş bir yalan geziniyor. Toplum kendini bile adlandiramazken kadının yerini nerden bilsin ki(!) Erkek topluluğunun yetiştirilirken henuz daha küçücükken amcalara pipini göster, bak nasil erkek olmuş oglum,paşam ,aslanım ,sen yaparsın erkeksin sen delikanlisin diyerek büyütülen kulağına beynine bu tür kelimelerle erkeğin hertürlü hakka sahip kadının ise itaate zorunlu olduğunu adapte eden ebeveynlerden gelecek neslin nasıl olması beklenebilir ki?
Sevginin zorunlu bir sey olduğunu, erkek sevdiği zaman kadının sevmek zorunda olduğunu kadın gitmeye kalktığında hiç bir şekilde gidemeyeceğini düşünen zihinlerden ne beklenebilir? Kadınların dinimizde el üstünde tutulduğunu, bir hayvanin bile sefkatle sevilmesi gerektiğini öğretildiği Kitabımızda görmezden gelen bir topluluktan ne beklenebilir? Yazık ki öğrenilmesi gereken adab-ı muaşeret kuralları hiçe sayıldı. Okulların verdiği eğitimleri sadece yüzeysel alan nesil ahlaki eğitimleri kendinden uzaklaştırdı saygının sevginin hiç bir hükmü kalmadı ne yazık.
Ey kendini bilmez kendinden uzaklaşmış aslını bilinmezliğe vermiş,yitik yenik düşmüş insan görünümlü ama insanlıktan nasibini almamış,
Ne zaman bu kadar canilestin? Seninde bir kardeşin annen varmı? Kıydığın o canın geride bıraktığı kimi kimsesi yokmu zannedersin? Acziyet kokulu varlık neyin yoksunluğu var bedeninde ki bu kadar vahşi tavırlar var ellerinde yüreğinde ...
~İP€K KA£KAN~
YORUMLAR
"Acziyet kokulu varlık neyin yoksunluğu var bedeninde ki bu kadar vahşi tavırlar var ellerinde yüreğinde"
olması gerekenler olmayınca
bir sürü " yok" insanlığı böyle çirkinleştiriyor
en başta güzel ahlak yok
);
Allah'tan korkan yok
insandan utanan yok
kendinden utanmayan bireylerden ne beklenir ki
hiç...
İPEK_KALKAN
Koskoca bir hiçlik beklentisi vede senaryosu....
Yorumunuz için tesekkur ederim...