- 484 Okunma
- 5 Yorum
- 4 Beğeni
ÇOK SEVDİM ÇOK
Biliyorum yine uzaktan sessizce izleyeceksin beni. Bazen gözlerin dolacak, bazen de kaşların çatılacak, hep içinde bir merak barındıracaksın acaba kime yazdı? Ben neresindeyim bu yazının ya da bu şiirin? Bir iz, bir ipucu bulmaya çalışacaksın. Hemen beyninin raflarından siyah beyaz anıları bir defter yaprağı çevirir gibi çevireceksin ama yine de bir şey anlamayacaksın!
-Deli işte diyeceksin deli kız!
Sonra bir hasret fırtınası esecek odanın dört duvarına vuracak sözlerim kulaklarını kapatmaya çalışsan da içindeki benleri susturamayacaksın, iki elini kulağına basıp sus rüya artık sus feryatlarında boşuna çıkacak unutma yürek hanemdeki derin iz, kimse vicdanından kaçamaz!
Ben kelimeleri birbirinin kuyruğuna bağlamayı öğrendiğim günden beri bazen isyanımı, bazen ise sevgimi yazdım ama dönüp te baktığımda hiç ah almadım, hep bildim ’kimse yaşattığını yaşamadan ölmeyecek’.
Sana seslenen sesimi, ellerini tutmak isteyen ellerimi ve sana muhtaç yüreğimi gör her canlı hata yapar demiyorum ki ben dört dörtlüğüm kendimi de övmüyorum kendini öven insanların beş para etmeyen insanlar olduğunu öğrendiğim günden beri.
Yine demliği ocakta unuttum bu sabah ve tersinden yaktım sigaramı her şeyi gidişinle tersinden yapmaya alıştım. Şimdi düşünüyorum da ben neyi doğru yaptım? Hayattaki tek doğrum seni sevmek ti. Belki de tek yanlışım, bilemiyorum düşüncelerim aklıma kurşun sıkıyor kafese kapanmış aslan gibiyim içinde korkak ama dışarıya canavar oysa, bir eldi tek aradığım samimi, sevgi dolu, candan, sımsıcak. Sevgiye açlığımın hiç doymadığı anlarda yarama bant bilmiştim varlığını. Şimdi yine kanıyor yaralarım, yine acıyor içimde ucu küflü o kadar çok küfürler var ki ama sana kıyamıyor yine dilim!
Ben diyorum sen diyorum allah kahretsin yine yan yana getiremiyorum. Sondan bir önceki basamaktayım, bedenimin gençliği ruhumun yaşlanmasını durdurmuyor. Genç bir bedende yaşlı bir ruhu sürüklüyorum. Dün gece çok uğraştım adını hatırlamaya silmiş beynim hem seni, hem de acılarını diyemiyorum. Her an, her saniye, hatta her salise kanar mı bir yürek? Ama ben sana bunları hiç söyleyemedim.
Sen hep kızdın bana sen dedin -sevgiden ne anlarsın? Aşkı tarif ettin bana saatlerce sonrada, bir damla yaş düşürdün o son kelimeye -ben seni sevdim kadın.
Peki ya ben seni? Çok sevdim adam çok!
Lal olan dilime sevdanı süre süre sevdim...
Ezanları şahit ettim aşkıma ve dili yoktu kalbimin ama ben gözlerimle çok sevdim seni. Şimdi tüm cesaretimi topladım hazırım haykırmaya desem de...
Sus diyor içimdeki o küçük kız -acıma daha fazla ve yine çekiliyorum içimdeki o karanlığa ışıkları sönmüş yüreğime bir kibritin şavkı vurana kadar Hoşçakal sevda kelebeğim Hoşçakal ben seni seven yüreğimi azlettim.
Hükümsüz artık tüm senlerim..!
Not: Umudumu kaybettim hükümsüzdür...
YORUMLAR
Bazen seslenirsin, sesini duyuramazsın, çünkü sağırdır sana, duymak istemez senin o haykırışlarını, bazen göstermek istersin kendini ona, seni görmez çünkü kördür sana. Sonra dediğin gibi satır aralarında arar kendini, ben neredeyim, neresindeyim, bazen isyanında bazen özmeminde, bazen feryadında ama en çok duandadır o bunu da bilmez. Unutamıyor musun unutma k mı istemiyorsun bilinmez, veda etsen de aklında ve yüreğindeki yeri de değişmez. Şahane bir yazı kutluyorum böyle güzel yazılar için seni.
KeLeBeK EtKiSii
anlayan yüreğin var olsun
Delisin işte
Ancak bir deli dahi olabilir
Sadece bir deli yalın maskesiz ve cesur olabilir
Aşk ise zaten deliliktir
Tebrikler
KeLeBeK EtKiSii
kişiliğimdeki aç kurtlar aynı anda uluyup ortalığın anasını ağlatıyor
tabiki hak eden olunca saygılarımla dost
KeLeBeK EtKiSii
KeLeBeK EtKiSii
en çok bu yazını sevdim
kendini
aşkını
kendine olan hem kızgınlığını hem de hırçınlığını
sevgini de çok güzel dile getirmişsin
güzel olan bir çok yer vardı yüreğinle olan söyleşinde
günümün yazısı olsun mu
olsun olsun
tebrikler mavi kelebek umarım bir gün çook sevilirsin adam gibi bir adam tarafından
KeLeBeK EtKiSii
ama olmazsa insan nasıl deşarj olur ki
saygılarımla efendim.