- 443 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
HAYATA BAKIŞINIZ
Hayata nasıl bakıyorsunuz? Gözleriniz dolduğu anda gülümseyebilmek ne derece doğru bir davranış tartışılır. Sessizlikle sesin ayrıştığı zaman dilimleri ayırın kendinize. Aniden çoğalan seslerde sessizliği ayırt edin ki kendinizi duyabilesiniz. Boşlukta yankılanan sessizliğin sesini kalabalığın seslerine kurban edin mesela.
Kendi özünüzde bir yolculuk faslı başlatın. Nerede başladığı belli olmayan ama gideceği yerin çook önce belirlenen. Bu yolculukta Hayatın bir pencereden izlenecek bir manzara olmadığıni öğrensin özünüz. Hayat her iki taraftan izlenmesi gereken bir filmin ta kendisi. Bazen ağlatan bazen güldüren bazen günlerce acıya boğan bazen haftalarca düşündüren senaryoları barındırdığını özünüz tekrar tekrar anlasın...
Hayat başlı başına bir okyanustur aslında. Kaç hırçın dalga ile rıhtıma savrulursanız savrulun yine bir gemiye binip tekrar yelkeninizi açın. Çünkü her seferinde açacağınız yelken bir öncekinden daha sağlam olacaktır. Hemde unutmayin ki her yenilenen yelkenle rotanızı kesinlestireceksinizdir. Demir atacağınız limanı herseferinde daha iyi tanıyacak benimseyecek emin olacaksınız. O yüzden hiç bir zaman inancınızdan en önemlisi kendinizden vazgeçmeyin.
Hayat sınav merkezinin ta kendisidir. Sevdiklerinizle sevmediklerinizle ,mutluluklarınızla mutsuzluklarınızla, acılarınızla sevinçlerinizle hatta ölümleriniz yaşamlarınızla seviye seviye sınav halidir. Seçenekler çoklu sunulur. Bu yüzden seçeneklerden sadece kalbinizin yada mantığınızın onay verdiğini değil ikisinin ortak karar vereceği seçeneğe kulak verin. Işte o zaman hayat tek bir yönünü değil her yönünü yaşama şansını sunar. Hem neden fazlasını elde etmek varken hakkınıza düşen payın yüzde birini alasınız ki? Cam kenarında oturup izlemekle yetinip sadece verileni almak yerine nede fazlasını istemiyorsunuz ki? Ha bu demek değil ki zorbalık eskiyalik ederek hakkınız olanı alın. Hak olan, gülümsemenizin gücünü kullanarak hakkınız olanı elde edin....
Hayat en güzel hediyeleri verirken neden sadece sağda oturan yolcu gibi sağ tarafı izlemekle yetiniyorsunuz ki? Halbuki hayat soldaki karanlığın içinde gizlenen aydınlıkta. Yani hayat o karanlığın içinden sessiz sedasız akip gidiyor. Hadi ne duruyorsunuz birazda diğer pencereye gidip o tarafta neler oluyor onu gözeteleyin tarafsızca. Kaçırdığınız tüm güzellikleri bakmadığınız taraftan bakarsanız yakalayabilecek kadar şanslı olursunuz unutmayın...
UMUDUNUZ YAZGINIZ, YAZGINIZ HAYALİNİZ,
HAYALİNİZ GERÇEĞİNiZ OLSUN..
~İP€K KA£KAN~