- 1408 Okunma
- 4 Yorum
- 7 Beğeni
***
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
#################
#######
####
#################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
####
#################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
####
YORUMLAR
bu yazı geçen ki harika yazılarının yanında çerez gibi kaldı bende.. tatula ydı , şehrin şamanlarıydı onlar daha güzeldi ya hu..
ben mi hafakan:)) dostum kalemine sağlık.
seni neşeli gördükçe ben de neşeleniyorum...yazıda pozitif enerji vardı ben öyle algıladım..
saygı huzur ve sağlık dileklerimle..
Konsantre Karanlık Madde
''bu yazı geçen ki harika yazılarının yanında çerez gibi kaldı bende.. tatula ydı , şehrin şamanlarıydı onlar daha güzeldi ya hu..''
Noktası virgülüne katılıyorum. İnsanlar acılı aşkları seviyor ama Dünyevi Kardeşim. ((:
Çok işlediğim bir yazı değildi, öylece dökülen şeylerdi.
Pozitif olan tek şey ise, Ayşe.
Yinsani
Güne gelme durumunu pek önem taşımıyor hatırlarım bir yorumundan...lakin selam ve tebrik için bir sebep olmasa da bahane oldu bu sefer...
Bazı kalemler yazar,bazılarının bir tarzı vardır ama bazıları hem tarza hem bir karaktere sahiptir...belirgin bir imza bırakır...bu sayfa da bana göre öyle....kotu bir yazı okumadım zaten kaleminden yine çokça kendisiydi ve güzeldi..
Selâmlarımla.
Konsantre Karanlık Madde
Saygılar benden. Okuyup anlamaları yeterli, gerçekten yeterli.
Övgülerin için çok çok teşekkür ederim. Üslup her şeydir, iletişim dediğimiz ve gezegenimizde bize verilmiş şu hediye çevçevesinde. Ve Black, senin de bir tarzın ve üslubun var. Anonim eklense, bu Black derim. O kadar bariz. (:
Rüzgar ile kal.
Değişim değil dönüşüm; iyiye doğru bir dönüşüm. Kafka'nın dönüşümü haset etmiş olmalı ki, kendi toplumunda taban bulamamış bir dönüşüm sancısı yaşarken, bu dönüşüm alkış alıyor, dua alıyor, sevinç gözyaşları alıyor.
Ve sonra düşünüyor düşüncelerim... Kim bilir.
" ruh tamamlandı."
Saygıyı hak eden o kocaman yüreğinde bir nokta kadar dahi olsa sevgime yer verdiğin için teşekkürler.
Dostum, arkadaşım, kardeşim, özüm ve "....." demeyi çok istediğim sen.
Anlıyorsun...
Konsantre Karanlık Madde
Hiç ama hiç acelem yok, o noktaları yüzüme söyle; Abim...
Nokta mı, buna işte mütevazı bir gülümseme.
Bahar geldi ruhuma, bir kabuk değişimi. Ruhum, kasımda indi bu dünyaya, bilirsin. ''Ne uzun kışmış'' demekten kendimi alamıyorken, 'an'a bakıyorum; tavsiye ettiğin kitaplar, biraz biraz sorumluluklar, çocuklar; hiç bu kadar tatminkar olmamıştı. ''Geçti ulan,'' diyorum sonra.
Şimdi o oluşturduğumuz akrep triadının diğer parçasının satırlarına gömüleceğim, geceye kadar. En son kitapçıya gittiğimde, bir tanesini daha edindim, emin adımlarla tek bir kitap, aldım ve çıktım.
Varlığın, huzur verici...