- 347 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Neden söyler misin seni çok seviyorum..
Niye seni bu kadar çok özlüyorum? Seninle fazla bir şey yaşamadık oysa. Seni görmedim bile. Sadece telefonda sesini duydum ve sadece seninle yazıştım. Neden özlüyorum seni? Neden unutamıyorum? Beni sana bağlayan şey neydi? Evet, çok farklıydın. Ama bunca zaman geçti hala unutamadım seni. Hayaller kuruyorum boş boş Almanya ya gelirim senden bana kalan tek şey numaran ve seni ararım. Ama belki numaranı değiştirirsin, seni nasıl bulucağım?
Seni nasıl göreceğim? Çok korkuyorum. Keşke böyle bitmeseydi... Belki de yıllar sonra görsem tanımam seni, sen de beni. Unuturum seni belki de. Ama sen beni artık unuttun biliyorum. Ben şimdiye kadar birine hele görmediğim birine bu kadar âşık olmamıştım. Sana seni çok özleyeceğim bile diyemedim. Bitti yazdın bende sana tamam.
Ya neden beni? Sana nasıl bağlandığımı anlamamış mıydın Yeter? Sen beni bıraktıktan sonra artık yaşamak için tek nedenim hayaller olduğunu anladım. Şizofren gibi yaşıyorum resmen. Günümü hayal kurmakla müzik dinlemekle geçiriyorum. Gizlice ağlıyorum. Normal bir hayat sürmüyorum.
Hep iyiyim ben demekten bıktım yalancı gülümsemelere alıştım artık. Sankı ben yokmuşum gibi davranıyor herkes. Biliyor musun geceleri seni daha çok merak ediyorum, acaba nasıl? Mutlu mu? Beni özlüyor mu yoksa çoktan sildi mi beni? Aptalca düşünceler, sorular tekrarlıyorum kafamda. Bazen sana nefret etmeye çalışıyorum. Bazen o soruları kendim cevaplıyorum. Acabalar, keşkeler neyseler hayatımı bitiriyor beni çok boğuyorlar.
Bazen aklıma yazıştıklarımız geliyor gülümsüyorum ne iyi anlaşıyorduk, keşke bitmeseydi. Ama artık bitti biliyorum. Belki de alışılmışım senin yokluğuna farkında değilim. Belki de seni istemiyorumdur. Ruhum belki de senden vaz geçmiştir. Belkiler hayatımı kapladı. Diyelim ki seni unutmuşumdur. Peki, her şarkıda niye sen aklıma geliyorsun? Sen benim sırrımsın
biliyor musun hiç kimseye senden bahis etmedim, etmeyeceğim de.
Hep kalbimde sır olarak kalacaksın. Ama sen benim hiç görmediğim belki de göre bilemeyeceğim hayâlı aşkımsın. Hep öyle kalacaksın. Ama bir gün seni gelir bulursam... Buda benim hayalim seni görmek.
Yeter evet ayrılık zamanı belki geldi ve sosuz sana elveda demeden son kez şunu söylemek isterim.
Ben bilinmeyen bir yolda hala kalbimde sen atıyorsun atacaksın bil ki seni hep sevdim ölünce de seni severek öleceğim bu bilinmez hastalığım beni senin sevgin o aşk acısı ile yok ediyor şimdilik son kez haykırıyorum ve seni çok ama çok seviyorum aşkım kahve renkli güzel gözlüm biricik Yeter/im.
Hoş çakal..
Sami Arlan..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.