- 438 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
MAVİ DÜŞLERİM
MAVİ DÜŞLERİM
Uzun uzun tütüyor kalbim özleminle, senden uzaklaştıkça içim kor gibi yanıyor; ruhumun sahibi, beyaz bulutlarımın varisi, eksik bir şeyler var hala beni darmadağın eden. Mavi düşlerimin hayali oldun herşeyinle...
Sen, benim mis kokan yarim; ıslat yüreğini sevgi damlacıklarıyla ruhumu okşa, yüreğinle sev beni. Yüzünün resmini çizeceğim sana, al götür beni buralardan, kalemim sana ait, ebedi mavi düşlerimin sahibi. Her demde yalnızlık senfonisini yaşarken, ikimiz aynı nefesi soluyan “tek beden” olduk! Gün ağarırken yağmur çiseler üstümüze; biz, hiç tükenmeyen sevdaydık artık...
İşte yolculuk vakti, sevgi vapuru bekliyor bizi; mavinin güzelliklerini solusun nefesimiz, huzur koksun içimiz, sevinçle içelim “sevgi şerbetini,” aşkımızın şarkısı artık çalsın ince ince. Şarkımızın ezgileri yankılansın her yerde, titretsin tüm sevda gönüllerini...
Cennet gibi gözlerin içimi aydınlatıyor, yüzündeki tebessüm içimi eritiyor; tüm güzelliklerimin eseri, gönlümün sultanı oldun herşeyinle.Uyu mışıl mışıl sevgimin ruhu, ruhum sana ait tümüyle; sana doğru geliyor bedenim, kucakla kalbimin giz yerinden, nöbet tut sevgimizin diyarında, kimse dokunmasın, üzmesin, üşümesin pamuk ellerimiz. Tombul yanaklarını şimdiden özledi gözlerim, içim buruk; yaram derin, seni sevgimin ruhunda bekliyorum...
Hadi, kalk gidelim artık, senli, benli diyarlara, aşkın şerbetini içelim bir ömür boyu seninle, baş başa. Kuşlar cıvıldasın üstümüzde, saçlarımız ahenkle dans etsin; aşkın güzellikleriyle bütünleşsin bedenimiz, doruklara ulaşsın mutluluğumuz...
Bir insana duyulan sevgi o kadar çok büyük ki, onu anlatmak için çok kelime ifade etmeye gerek kalmaz. Sevginin tek dil olduğunu kanıtlar sevenine; umrunda olmaz başka sevgiler, başka hayaller...
Ben seni, “aşk gibi” yüreğime ekiyorum. Akıttığımız hüzün damlacıkları huzuru bağlasın ruhumuza. İçimizde pervaneleşen özlemler, yerini kavuşmalara bıraksın. Aşk ile büyüttüğümüz sevdamızla bir gün ben toprak olursam, hiç unutma beni...
Mehmet Öksüz
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.