- 319 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Karakuş'um Dört Yaşında
Karakuş’um dün gece yani 17 Temmuz 2020 senesinde cuma günü yedinci doğumunu yaptı.
Dünyaya dört can daha gözlerini açıp baktı dedim ama daha gözleri kapalı. Bu durumda şöyle diyeyim dört can daha dünyaya gelip nefes almaya başladı.
Yavrular büyüyünce mecburen yine götürüp sokağa salacağım. Çünkü üç kedim var fazla kediye bakacak gücüm yok. Allah sokaktaki kedilerin rızkını verir. Yeri göğü yaratan Allah’ın her şeyde bir hesabı vardır. Elimdeki üç kediden başka da kedi bakmayacağım.
Karakuş’um dört yaşında. Elimdeki bilgilere göre ilk fotoğraflarını 17.07.2016 tarihinde çekmişim. Albümü incelediğimde fotoğrafı sanki bir ay önce falan çekmişim gibi görünüyor. Çünkü elimdeki tarih ile bir ay sonra çektiğim tarihteki fotoğraflarda yavruların büyüklüğü farklı gibi. Belkide fotoğrafta düzenleme yaptım tarihi değişti bilmiyorum. En fazla bir ay önce çekmişimdir, ne olacak bir aydan canım.
Zor zamandan zor süreçten geçiyoruz. Yüce Allah’ım daha kötü günler göstermesin. Kötüleri uzak, iyileri yakın etsin. Ne kimsenin hakkını yiyelim giyelim, nede kimse bizim hakkımızı yesin giysin. Bir yerlerde hakkımız varsa kimseye helal etmiyor tarafımıza verilmesini istiyoruz.
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.