- 705 Okunma
- 3 Yorum
- 2 Beğeni
Adam ve An
Sıradan bir gün ve sıradan bir an.
Canı sıkılmış aylak bir adam.
Rehberindeki gereksiz numaraları temizlemek isterken, dostluğun ne anlama geldigini birden fark eden vefakar bir adam.
Ölen arkadaslarının numaralarına yeniden denk gelen ve onlarla bir daha konuşmasinin mümkün olmadığını bile bile rehberinden silemeyen garip bir adam.
Ve gereksiz yere rehberini işgal eden, birer birer silinen bissürü insan.
O an içinden... Yitirdiği bi dostunun numarasini çaldirmayı geçiren, ancak "Aradığınız numara kullanılmamaktadır!" Sesini duymaktan şiddetle korkan bir adam. Ve o anın sıradan bir an olmadığını, ölümle dostluğun bitmediği dersini alan mahzun bir adam.
Kaybettiği arkadaşlarının, dostlarının numaralarının rehberinde bulunmasının manevi hazzını tadan, Onların ölünceye kadar rehberinde kalmaya hakları olduğunu öğrenen üzgün bir adam.
Sıradan bir gün
Ama,
sıradanlığı kalmayan,
geçmişi canlanan,
canlandikca çiçekleri hüzün kokan özel bir an.
Ve sıradan yalnız bir adam.
###
-anılardır hafizalara kazınan
yoldur, ölmeyenlere uzanan-
YORUMLAR
Merhabalar hocam sizi tekrar burada görmek ne güzel..
Daha önce face*okta da bu mevzu vardı sanıyorum.' 'Sevinç İnal'' şiirlerime ses olan hocam. İnanın o kadar üzüldüm size anlatamam. Resmine bakamıyorum. Şiirlerimde sesi gözlerimi yaşartıyor. Telefonunu aradım yanıt yok ama silemedim. Sayfamda vefat eden hiç kimseyi silemedim. Silmem de.. Biliyorum ki bir gün sadece onlarla kalacağım sayfamda..
Sadakat vefa olmalı insanlarda. İnsan olmanın gereği bu..
Yüreğiniz var olsun yine şiirlerde sizi görmek istiyoruz.
Saygılar sunuyorum
Bilseydi ki insanoğlu ömrün derinden bir nefes olduğunu ve kırmanın ne acı durduğunu geçmiste zihinlerde...
Çok hüzünlü:((
Rabbim güzel yaşamayı,
kıymet bilip kıymetin bilindiği bir ömür yaşamayı nasip etsin
ki annemin tabiri ile Allah iyi insanlarla karşılaştırsın be diyeyim...
Zira ömür aslında rasgele yaşanıyor ne çıkarsa baht'a.
Sağ olun iyi yaşayın inşallah değerli şair.