- 1882 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
BURNUNU DA ÖRT
Değerli dostlar
Aksaray girişindeki bu tabloyu görünce dün meseleye bir kez daha değinmek elzem oldu.
Burnunu da Ört Burnunu
Kötü komşu sana söylüyorum, bahçeye salmışın keçileri üç dört yıllık fidanları harap etmişin. Emeklilik hayallerimi de silip süpürmüşün bari maske takarken burnunu ört.
Biliyoruz namlı zenginsin yürüyüşünden belli vergi rekortmeni olduğun ama şu günlerde bari, evinin önünde beş araba olmasın. Şeker hastasısın oruçta tutmuyorsun. Sosyal mesafe diye bas bas bağıran Bakana da yok saygın anladık. Evinde sigortasız çalıştırdığın yoksula acı da Allah kabul etsin infak et de bırak şu iftar davetini gayrı bi de burnunu ört maskeyle.
64 lü çıkıp bir ayla yırttın. Ama gençlerimiz ergenlerimiz bu ülkeyi yüzü suyu hürmetine dualarıyla ayakta tutan değerlerimiz evde hapis iki aydır. Dört saat izne çocuklar gibi sevindiler. Sosyal mesafe ve maske takma da yine bizlere eksiksiz örnek oldular. Onların bari hatırına sen de burnunu ört.
Sosyal medya gruplarında sık görmeye başladım. Özellikle sevgili eğitimliler bunu siz daha sık yapıyorsunuz. Güya mesafeli iftar davetiyeleri. Hiç biri affedilmez ama hele ev davetleri bir facia. Bunca emeği çabayı gayreti ve gelinen aşamayı çöpe atamazsınız bırakın şu sözümona mesafeli yemek işlerini çoluğunuzla çocuğunuzla evinizde kalın. Zorunluysa örtün burnunuzu öyle çıkın dışarı.
Sağlıkçı diye tamam selamı da kestin. Yolda bile karşılaşsak sokak değiştiriyorsun bana bişiy bulaştıracak diye. Yetti artık kaçak çalıştırdığın Suriyeli hastaya da baktıramayacaksın ama hiç olmasa şu maskeni burnunun üstüne al be adam.
Şehir giriş çıkışların yasağına takılmayım diye on sekiz saat İstanbul yoluna motor stop demeden gidip gelmek yetmedi bi de sabah nöbete yetişme telaşesiyle koşturmaca tamam benim meselem. Sen de şu sokağa çıkarken burnunu da örtermisin
Sevgili anchormanlar sunucular editörler bir gün bile Covit koğuşlarında bırakın nöbeti reçete yazmamış hocaları kırk yıllık otoriymiş gibi misafir ediyorsunuz ona da pekey. Stüdyoya gelirken maskeli ve burnu da örtülü şekilde bir fotoğraf da paylaşın da bari burada örnek olsunlar olmaz mı.
İftar sofralarının vaz geçilmez market indirim röpörtajcısı konuğun sağlıkçıysa aynı ortamı ne yaparım da en az sürede paylaşmadan kıvırtırım çabasındasın anladık. Karşındaki sağlıkçıysa rutin soracağın soruları bile hızlıca geçiştiriyorsun. Bari uzun röportaj yaptıklarına önceden söyle de burnunu örtsün burnunu.
Kaçak umreden geldin. Karantinayı da atlatmışın. Aman evden dışarı çıkma 14 gün diyenlere ne çıkacağım gelenden gidenden vakit mi kalıyor diyen Rizeli Nene bundan kelli ne misafir kabul et ne dışarı çık. Çıksan da burnunu ört aman diyim.
Olmaz ilacını yazdıracağım diye sağlıkçıyı sürekli stepne de rezerve eden apartman yöneticisi. Asansöre yazdığın uyarı notunu unuttuk sanma hadi biz onu hijyen hassasiyetine saydık diyelim. Sen dışarı çıktın mı burnunu örtmeyi unutma.
Modacılar girişimciler fırsatçılar burada kendinizi göstermede oldukça geç mi kaldınız. Şu burun örtmenin en az ağızdaki maske kadar önemli olduğuna pratik bir çözüm getirsenizya.
Her ezan sonrası dua eden değerli hatipler üç kelime daha eklesenizya sonuna. Burnunu ört burnunu.
Marifetmiş gibi hem evde kalmayıp hem de sebepsiz yere AVM lere koşan benim sevgili vatandaşım çenende,alnında yada sağ kulağında sallamalık olmayan şu maskeyi Allah, Muhammed aşkına ağzını ve burnunu kavrayacak şekilde tak yahu.
Kaçak kumarbazlar siz baskın yiye yiye biz seyretmekten usandık. Siz basılmaktan utanmadınız. Yine bir yolunu da bulacaksınız. Aman diyim eve bari virüs taşımayın sosyal mesafe burun dahil maske.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.