- 502 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
15 Temmuz
İstanbul’da ve Ankara’da yiğitlerin,TBMM’de Millet irâdesinin, Emniyet’te cengâverlerin, Genel Kurmay’da kahramanların, darbecilere karşı Allah Allah nidalarıyla yeri göğü inlettiği bir günün gecesidir.
Uzun lafın kıssası ismiyle müsemma şehid ve gazilerle destan yazıldı eyvallah!
Buraya kadar anlaşılmıştır.
Şehid olanlara rahmet olsun!
Gazilerimize sağlık, sıhhat ve afiyetler diliyorum.
Gâzilerimiz, kendileri için toplanan yardımların nereye gittiğini sordular diye Ankara’da bir kuruluşun genel merkezinde toplatılıp ikinci kez gâzi edildiler bunu da biliyorum...
Anlaşılmayan taraf ise, darbenin siyasi ayağının araştırılmaması
Birisi çıkıp dedi ki, Amerika’nın gayri meşru çocukları kaybetti. Yani demek oluyor ki, darbeyi Amerika (feto) vesair... yaptı. iyide Amerika’nın gayrimeşru çocuklarının Türkiye’deki babası kim?
Siyasi ayağı neden araştırılmıyor?
Hükümete karşı darbe yapıldıysa, siyasi ayağının araştırılmasını reddeden niye hükümet?
? işaretleri meselenin özetidir.
Bu millet, kendi selâlarına koşarak giden kahramanlarını asla unutmayacak.
Fakat, böyle bir kargaşa hâlinde, karışıklık hâlinde herkesi sükunete ve sokağa çıkmamaya davet edeceğine halkı sokağa dökeni de asla unutmayacak.
Kaldı ki o günlerde canlı bombaların toplu toplu vakalar, hadiseler ile sonuçlandığı günlerdi.
Gerçek 15 Temmuz tvlerde yansıtılanların tam tersi hain diye yaftaladıkları vatan evlatları yıllardır mağduriyet yaşıyorlar.
Çoğu işinden atıldı.
Memleket hapishanelerinde suçsuz yere yatıyorlar.
Hastalara tedavi edilme şansı verilmiyor vs...
Kime ne anlatacaksın, herkes kendi siyasi perspektifinden meseleye bakıyor...
Ben meselenin ilk başında ne söylediysem aynı düşüncedeyim yineliyor yine söylüyor, yazıyorum bir hainin gözyaşlarıyla diğer bir haine şiir yazdılar.
Vesselâm
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.