- 815 Okunma
- 3 Yorum
- 3 Beğeni
YARINA KALSIN AMA YANINA KALMASIN
Bu sana yazdığım ilk ve son mektup kelimelerin âciz kaldığı anlardayım, o kadar çok yazmak istiyorum ki, ya da tükürmek celladımın suratına bilmiyorum içimdeki yastıkaltı senler avuç içlerimde kanarken var mı cesareti dudaklarımın?
Gözümde siyah beyaz anılar ilk beni kanattığın o gün sanki milyonlarca oku aynı anda saplamıştın yüreğime, ben bir yandan akan kanlara bakıp, bir yandan da sana bakıyordum. İçimde yıkılan senlerin yıkılış seremonisine kulaklarımı kapatsam da, engel olamamıştım gözümden düşüp kırılmana.
Şimdi öfkenin bam tellerinde yalın ayak geziyorum. İçimde onlarca küfür aç kurtlar gibi çıkmayı bekliyor dudaklarımdan ve ben nedendir bilmem? Belki de sana kıyamayışımdan, sıkıyorum sıkı sıkı dudaklarımı...
Yüreğimden sessizce kalkarken naşın!
El sallayanı yok diye hayıflanmayı bile sana çok görüyorum. Miadı dolan, artık kabak tadı veren, ucu küflü sevgini bir konteynırın tam da ortasına bırakıyorum, tıpkı yüreğimi masanın üzerine bırakıp gittiğin gibi! Oysa ağır kanamalıydı.
Şimdi açtığın yaraya mı kızayım? Yoksa o yaraya kaynamayan kabuğa mı?
Yara geçer ama içinden kanar, tıpkı her gece senden hesap soran rüyaların gibi!
Umutları çarmıha gerip mutlulukları kurşuna dizdiğim gün anladım. Sevgi her yürekte filiz vermiyormuş, hele de kıraç topraklar da nenemin bir sözü geliyor aklıma -kıraç topraklarda gül açmaz güzel kızım açmadı da.
Dışardan bakınca herkes adam, ya içinden fotokopi bile olamamış insanlar. Vicdan desen bir haberler her gece dualar ediyorum, Rabbi’m yolumu iyi adamlara denk getir diye ve yine bir ofsayttan dönüyor yüreğim.
-Ben diyorum çok gol gördüm. Ah bu ellerim nelere şahit oldu. Bu gözlerim ya bu kulaklarım onlar da keza öyle ve yine bir söz dolanıyor dilime -yarına kalsın ama, yanına kalmasın adam.
Yanına kalmasın..!
YORUMLAR
Ah bu felek,kimine kavun yedirir kimine kelek.
İnsanda tilki zekası yoksa kuzu olmaktan kurtulamaz.
Çok da üzerinde durmamak gerekir zamanla insan kötülere de alışıyor.
Merak etme kimsenin yanına kalmıyor yaptığı.
Güzel bir paylaşımdı,sevgilerimle
KeLeBeK EtKiSii
iyi erkeklerde hiç bir zaman iyi kadınlara denk gelmezmiş şair
çünkü iyi kadınları kötü erkekler
iyi erkekleri de kötü kadınlar çoktan kapmış olurmuş
bizim kide o misal kavun denk gelmiyor
keleğede razıyım direk kabak
saygılarımla harika bir yorumdu nasılda anlamışsın gizli anlamları
Şimdi açtığın yaraya mı kızayım? Yoksa o yaraya kaynamayan kabuğa mı?
kabuğa kızmak lazım yarayı açan bırakır gider de yaranın üzerini bağlayan kabuktur bizim yanımızda kalan
yaran iyleşti mi kızan
yok kızan acısına alıştım gibi bir şeyler işte
"sev seni seveni aşk nedir bileni
arama hiç boşuna bırakıp ta gideni"
böyle bir şarkı vardı
devamını da sen de hele
mavi kelebek iyi geceler (:
KeLeBeK EtKiSii
beraber dinleyelim şairem
kabuğa kızmaktan da vazgeçtim
saygılar