- 630 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
KANLI GÜN
15 Temmuz gecesi yaşananlar...
Boğaz Köprüsüne "bayrak" asmak için gitmiş bir cemse dolusu harbiyeli...
Zorunlu olarak taşımak zorunda oldukları silahlarının cemsede bırakıp koskoca bir Türk Bayrağını köprüye asmak için indiler...
Amaçları sadece TÜRK BAYRAĞINI asıp Kuleliye geri dönmekti...
Amaç iktidara uyarı atışı yapmaktı...
Ancak bu gencecik Harp Akademisi öğrencisi pırıl pırıl kulelili gençlerin hiç bir şeyden haberi yoktu...
Verilen emirle boğaz köprüsüne gitmişlerdi..
Ancak onlardan önce gelen birileri vardı köprüde..
Onlarda indirilen Türk Bayrağını asmamıza yardım edecekler diye düşündüler.
Hiç tereddüt etmeden silahlarını cemsede de bırakıp kalabalığın arasına girdiler..
Cehennemi yaşayacaklarını bilmiyorlardı.
Her biri azrail olan eli bıçaklı, kamalı her türlü silah taşıyan bir güruh içinde buldular kendilerini.
Yardım almak için zamanları yoktu...
Ağzından salyalar akıtarak tekbir getirerek silahsız harp akademisi öğrencilerine saldırdılar..
Tekme tokat, kesici aletler kamçılarla ...
Birileri vuruyor birileri tekbir diye avazı çıktığı gibi bağırıyordu...
Çocuklar üstü üste çuval gibi yığılmış.
Tekme , tokat küfür darbe üstüne darbe...
"Biz emir kuluyuz / suçumuz yok/ vurmayın" dedikce daha fazla kamçılanıyorlardı..
Biri vardı ki daha 23 yaşında genç bir harbiyeli...
Bir iki yıl sonra mezun olacaktı...
Adı Murat Tekin...
Bu çocuğun başını kesti o hayvani kalabalık...
Demokrasiden kaçan, "şeriat" diye bağıran askere vurdukca hayvani sesler çıkarttan o güruh:!!!
Gencecik umutları olan ailenin tek erkek çocuğu olan ..
Sevdikleri sevenleri olan gerçekleşmemiş hayalleri olan bu genç harbiyelinin kafasını kesenler " demokrasi gazisi ünvanı " aldı/
Ben şimdi nasıl 15 Temmuz’a demokratik bir gözle bakabilirim..
Hele cahil salyaları akan elinde döner bıçağı ile demokrasi arayan bir topluluk için ilan edilmiş olan çakma bayramı nasıl
kabullenebilirim..
!5 Temmuz demokrasinin döner bıçağı ile katledildiği...
Genç bir harp akademisi öğrencisinin hunharca kafasının kesildiği gündür benim için...
Bu gerçekleri içine sindirenler..
Sahte jet uçuşlarına bir türlü fotoğraflanamayan bombalanlar yerlere inanıyorsanız..
Bazen rüyalar gerçek olur/ Bunu unutmayın/ Uyumaya devam edin...,
"Uyursan ölürsün" der ÖZEL KUVVETLER...
Gülce Şeren
15 Temmuz 2020