- 930 Okunma
- 4 Yorum
- 2 Beğeni
***
#################
#######
####
#################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
####
#################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
####
YORUMLAR
Yeniden okuyusumda yeni şeyler gördüm yazıda. Son bölüm huzura erişin fotoğrafı gibi olmuş.
Ne güzel...sözcüklerle birlikte düşüncelerde büyüyor gitgide. Yazmak bir "sır"a ermiş gibi yazmaya dönüşmüş. El sallıyorum...
Konsantre... biliyor bu işi, diyorum.
Konsantre Karanlık Madde
Geliyorum diyordu. Hissediyordum, arayışlarda sona yaklaşmıştım. Bu huzurdaki emeklerini asla boşa çıkarmayacağıma yemin ederim. İçtenlikle söylüyorum, hiç olmadığım kadar huzurluyum. Üstüne,,, üstüne bir de bir mutluluk ekledi bugün bir Türk Kızı. İstenmenin, elde etmekten çok daha kıymetli olduğunu bilmezdim. Öğretti sağ olsun. Benli de bensiz de mutlu ve huzurlu olsun.
Huzur,,,
Meğer huzurun formülü hayallerin sadeleşmesindeymiş. Bir bahçe, sonra sonra da bahçede gezinen, çekik ama koca gözlü bir periden başka hayalim kalmadı benim. Olsa da, olmasa da; düşlemek bile güzel.
İyi ki varsınız.
Fırtınanın elektrik yüklediği gibi, fırtınalı hayatlara hatalar yüklendi zannederler güya "yaşam okuyucuları" oysa ağır düşünmenin bilgileri yormustur yolculuklarında.
Renklerle sembolize edilse iç dünya fantazileri... Hep bir çıkar ya da sıfır.
Yaşadıkları içsel distopyanın sayısal dökümü hep siyah çıkar. Ve kendi odalarında huzuru bulana kadar renklerini arar....
Kimbilir, belki yeşil kaplı bir defterde yazar....
Konsantre....dostum yine yok ettin beni.
Konsantre Karanlık Madde
601 nolu odada bir r harfi eksik gördüm, "karatı" -r- eksik olarak kalmıştı. inan zihnim bir paragraf geçse de o -r harfinde kaldı. içten içe kızdım. kendimden koyamadım, zihni olarak r yi ekleyemedim kelimeye. hayır dedim aslında harf eksiği kelimeyi eksiltmedi, zaten o anlamı almıştın, unut diye diye.. buraya kadar geldi. zihnim.. off.. sonra biraz topladım zihnimi...2. okuyuşumda o kelimenin altından sonrasından başladım.. daha iyi geldi. (bir harf hatası daha yapma lütfen dostum. toparlayamıyorum zor oluyor. )
ayrıntılarda gizli gibi hissettim kendimi. ben 201 den başladım ... niye bilmem..
201 nolu oda: gençlik,beden,spor
202 nolu oda: yemek, kimya, lezzet.
203 nolu oda: giyim, kuşam, şıklık
204 nolu oda: müzik, duyum, musiki
205 nolu oda: bilgi, kitap, okuma, yazma
206 nolu oda: sarışın, esmer, minyon.
mutluluk,
kederden hoşlanan,
hazcı...
adım adım merdiven
imdi öylesicine bir huzurda. bu odalardan geçtikten sonra geriye ne kalacak? herkesin kendinin bu odalarından geçmesi gerekiyor. güzel bir altı taneli tespih. imamesi zihin, zihin aşırı. kalem akıcı, meraklandırıcı, sonunda ne olacak diye kayıp gitti gözlerim. öylesicine bir huzurda. beklenen var sanki bulunmak istenen daha, belki de faydasız, geriye dönüş hırpanı, en sadık dost gibi köpekler.
evet evet, herkese örnek olabilecek bir yazı, sorgulayış, izlenim, yolculuk ve anlatım kalıbı, çok hoştu.
imdi bu yorumu yazdım ya, sanki ders kitabı kitabı ezberlemem mi lazım odaları yoksa diye düşündüm bir an kendimi.. pc ekranından yukarıyı görmeden dersimi tekrar ediyorum.
2001 gençlik, 202 yemek, 203 ..... 204 şıklık 205 bilgi 206 kadın . 6 da 5 mi.. hayır 6 da 4.
6 da 100 ise 4de 400/6: 85 altı... 5lik sitemde 4... zihnim var.. bu yazı buna da yaradı..
tekrar 203 şıklık 204 müzik..
tekrar: 201 genç 202 yemek 203 şıklık 204 müzik 205 bilgi 206 kadın.. evet böyleydi..
harika bir yazıydı dostum.. çok beğendim..
*
az yazıyonuz amma yazıyonuz, kalite zaman alıyor sanki. zamanı sevmiyorum.. ben neyi sevdiğimi de bilmiyorum ki? sevgi neyi sever ki? haddimce tebrik ediyorum klavyeni.
saygı sağlık ve huzurla..
Konsantre Karanlık Madde
Estağfurullah. O senin güzel kavrayışın. Baksana, ne kadar güzel çözümledin yazıyı. Herkes yapa...
Zamana gelince, aslında 3-4 saatin ürünü bu yazı. Çok zaman harcamadım. Yaşanmışlıklar zaman gerektiriyor sanırım. Belleğin odalarını doldurmak sanki mesele. Olsun, insanız. Zamana tabiyiz. Ne kadar zaman kaldı, ne kadar kalmadı, bilmeye de; ARTIK TÖVBE. Zaman ayarları ile oynadım yeterince, şimdi, gelsin hayat bildiği gibi.
Hedefsiz hayat,,,
Şimdilik sadece nokta koydu beynim...
Tek değil üç tane "düşünme" de.
Konsantre...dostum.
Kimbilir tarafından 7/12/2020 4:52:56 PM zamanında düzenlenmiştir.