- 426 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Türk Bayrağı kutsaldır.
’’ Türk bayrağının, maske, elbise,vs. işlenmesine basılmasına karşıyım.
Bayrak kutsaldır.
Kutsalımızı ne karartarak, nede her hangi bir giysiye işlemek suretiyle aşağılanmasına ön ayak olmak, alıp kullanmak doğru değildir.
Bayrağın elbiseye işlenmesi sadece kişinin milli sporcu olmasıyla mümkündür, oda göğüs hizasına dikilir veya işlenir.
Son zamanlarda çıkan bayrağı modaya alet etme tutum ve davranışları uygun değildir. Hiç bir ulus devlet bayrağını elbise veya kullanılan hiç bir materyale bastırmaz basılmasına izin vermez, bu bizim devletimiz içinde böyledir.
Karşılaştığım bazı görüntüler iyice canımı sıkmaya başladı, akşam çöpe atacağın maskeye neden Türk Bayrağı işlersin be adam. Uzun zaman siyasetin içinde olduğunu gördüğüm bildiğim tanıdığım bazı abilerimin de bu yanlışa alet olduğunu görmek, izlemekte ayrıca beni üzdü.
Türk Bayrağı kutsaldır.
Buradan uyarıyorum çula, çaputa bayrak deseni işleyen herkesin kalbini kırarım bundan sonra.
Her hangi bir üzücü haberde de bayrağın rengini siyaha çevirip üzerine paylaşım yapan fırsatçı sosyal medya reklamcılarına da buradan sesleniyorum.
Acılar üzerinden, reklam yapma ne anlama geliyor.
İğrençsiniz.
Midemi bulandırıyorsunuz.
Toplumsal acılar paylaşılır, acı çekenlerin yarasına merhem olunur.
Maddi destekte bulunulur.
Maddi destek verecek durum yoksa Allah’tan şifa ve rahmet dilenir.
Ama bayrağın rengini siyaha çevirip üzerine birde kendi çirkin suretinizi ekleyerek, acılar üzerinden reklam yapılıp, pirim kazanılmaya çalışılmaz.
Biraz insan olun.
Gazeteci Yazar
Tankut Alp Altunsoy
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.